۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » هرمزگان
  • شناسه : 21285
  • ۰۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
  • ارسال توسط :
در تعطیلات نوروز اهدای خون را فراموش نکنید
در تعطیلات نوروز اهدای خون را فراموش نکنید

در تعطیلات نوروز اهدای خون را فراموش نکنید

مدیرکل انتقال خون هرمزگان به وقایع خبری گفت: مراکز انتقال خون استان هرمزگان در ایام نوروز فعال و آماده خونگیری از شهروندان هستند. ایمان زارعی اظهار کرد: مراکز انتقال خون در شهرهای بندرعباس، میناب، قشم، بندرلنگه و رودان در ایام نوروز فعال و آماده خونگیری از شهروندان هستند.وی با بیان اینکه در استان هرمزگان روزانه […]

مدیرکل انتقال خون هرمزگان به وقایع خبری گفت: مراکز انتقال خون استان هرمزگان در ایام نوروز فعال و آماده خونگیری از شهروندان هستند. ایمان زارعی اظهار کرد: مراکز انتقال خون در شهرهای بندرعباس، میناب، قشم، بندرلنگه و رودان در ایام نوروز فعال و آماده خونگیری از شهروندان هستند.وی با بیان اینکه در استان هرمزگان روزانه به حدود ۲۵۰ واحد خون نیاز داریم، افزود: مردم در تعطیلات نوروز اهدای خون را فراموش نکنند تا مشکلی برای بیماران نیازمند به خون ایجاد نشود.

زارعی به شیوع ویروس کرونا و کاهش شمار مراجعه کنندگان به مراکز انتقال خون اشاره کرد و افزود: همه شیوه نامه‌های بهداشتی در پایگاه‌های انتقال خون استان رعایت می‌شود و مردم بدون هیچ دغدغه‌ای برای اهدای خون به این مراکز مراجعه کنند.

مدیرکل انتقال خون هرمزگان عنوان کرد: شهروندان برای اهدای خون ابتدا از طریق سامانه Nobatdehi.ibto.ir نوبت بگیرند و سپس به صورت حضوری به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.