۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استانداری ، فرمانداری » انتخابات » قزوین
  • شناسه : 8363
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
  • ارسال توسط :
در ایام انتخابات همه مسیرهای استان باز و قابل دسترس باشند
در ایام انتخابات همه مسیرهای استان باز و قابل دسترس باشند

در ایام انتخابات همه مسیرهای استان باز و قابل دسترس باشند

جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران استان قزوین در استانداری قزوین برگزار شد.

جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران  استان قزوین در استانداری قزوین برگزار شد.

علی فرخزاد در این جلسه اظهار داشت: از تمامی نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر، راهداری، شرکت برق، اورژانس و سایر دستگاه‌ها که به استان گیلان اعزام شدند تشکر می‌کنیم وهمچنان کمک‌های خود را ادامه می‌دهیم.

وی بیان کرد: استفاده از تجربیات استان‌های هم جوار لازم است تا بتوانیم در این شرایط خدمات بهتری را به آسیب دیدگان ارائه کنیم.

معاون عمرانی استانداری قزوین یادآور شد: یکی از اشکالات موجود این بود که در گیلان از تجربه دیگر استان‌ها استفاده نکردند و در مدیریت بحران چالش‌هایی داشتیم که می‌توانست کارها بهتر صورت گیرد.

وی اضافه کرد: هماهنگی بیشتری میان دستگاه‌های اجرایی لازم بود و نیروهای استان قزوین تجربه بهتری داشتند که مؤثر واقع شد.

فرخزاد اظهار داشت: اگر انسداد راه به موقع نباشد آسیب‌ها جدی تر است و باید مسدود شدن مسیر در هنگام کولاک و بارش شدید برف در چند لایه و در مناطقی چون مبادی خروجی تهران، استان البرز و شهرهای آبیک و هشتگرد صورت گیرد تا مشکلات کمتر شود.

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: بارندگی‌های آینده در روزهای دوشنبه و سه شنبه از سوی هواشناسی پیش بینی شده که باید دستگاه‌های امدادی در آماده باش قرار گیرند.

وی از بازگشایی مسیرهای روستایی هم خبر داد و گفت: در زمان انتخابات باید راه‌های روستایی استان باز باشد و مشکل دسترسی نداشته باشیم. فرخزاد اضافه کرد: جمع آوری کمک‌های مردمی برای ارسال به  استان گیلان هم ضروری است تا کارها سریع‌تر شود.

وی بیان کرد: به روز بودن سامانه ۱۴۱ راهداری برای انتقال اطلاعات درست به مسافران از دیگر کارهایی است که باید در دستور کار قرار گیرد.فرخزاد یادآور شد: از آنجا که قزوین استان معین گیلان است باید اعزام نیرو و تجهیزات با هماهنگی باشد.

وی هماهنگی برای سوخت رسانی به نیروگاه، تأمین سوخت ماشین آلات راهداری، تأمین دیزل ژنراتور در جایگاه‌های بنزین و استفاده از امکانات نیروهای مسلح و مدیریت برنامه‌ها را در خدمت رسانی مناسب ضروری دانست.