۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار زنان » قزوین
  • شناسه : 23775
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۸:۴۶
  • ارسال توسط :
در انتخاب شهردار قزوین تمام همت  خود را به‌کار بگیرید
در انتخاب شهردار قزوین تمام همت  خود را به‌کار بگیرید

در انتخاب شهردار قزوین تمام همت خود را به‌کار بگیرید

در حوزه عمرانی معضلات مهمی در حوزه بافت فرسوده داریم .

منتخبان دوره ششم شورای اسلامی شهر قزوین با دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی دیدار و در گفت‌وگو با این نماینده مجلس موضوعات مختلف شهری را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش “وقایع خبری” ، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با اشاره به ضرورت تعامل منسجم و پیوسته اعضای شورای اسلامی شهر قزوین با نمایندگان استان گفت: امروز فرصت ایجاد یک پیکره کامل خدمت به مردم و زنجیره منسجم تصمیم‌گیری در سطح استان شکل گرفته و از این رو برگزاری جلسات منظم فی‌مابین بین نمایندگان استان و نمایندگان پارلمان شهری می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات حوزه شهری باشد.

نایب رئیس کمیسیون جوانی جمعیت و خانواده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از اعضای شورای ششم شهر قزوین می‌خواهم که به صورت ویژه از ظرفیت جوانان متخصص، متعهد انقلابی و گام دومی به عنوان موتور پیشران کشور استفاده کنند چرا که گزینه‌های واجد شرایط گام دومی با روحیه جهادی و خدمتگزاری می‌توانند گره‌گشای بسیاری از مشکلات امروز شهر و استان باشند و بی‌شک در سایه چنین فعالیتی می‌توان در ۴ سال آینده شاهد پیشرفت و توسعه شهر قزوین بود.

محمدبیگی شفافیت را از الزامات فعالیت مسئولان دانست و گفت: ضرورت دارد فعالیت‌های صورت گرفته به صورت منظم به اطلاع مردم برسد تا آنها بدانند که خادمان خود در حال فعالیت و خدمت هستند.

وی افزود: از اعضای شورای شهر قزوین خواهان آن هستم که در انتخاب شهردار قزوین تمام همت خود را به‌کار بگیرند تا مدیری لایق و جهادی بر این مسند انتخاب شود تا در ۴ سال آینده چندین پروژه بزرگ شهری که معضل قزوین محسوب می‌شوند را ساماندهی کرده و به سرانجام برسانند.

وی با تاکید بر لزوم شناسایی و چاره‌جویی برای برطرف کردن ابرچالش‌های مدیریت شهری قزوین ادامه داد: در حوزه عمرانی معضلات مهمی در حوزه بافت فرسوده داریم که از جمله آن می‌توان به تسریع در بازسازی محله دباغان و امامزاده حسین(ع)، محله هادی آباد و تعیین تکلیف پروژه شهید انصاری اشاره کرد.

محمدبیگی یادآور شد: با وجود پیگیری‌های صورت گرفته این پروژه‌ها راکد باقی مانده و این در حالی است که طرح‌های یاد شده دارای اهمیت راهبردی هستند و به همین خاطر از اعضای شورای ششم شهر خواستار به نتیجه رسیدن این پروژه‌ها در طول ۴ سال فعالیتشان هستیم.

وی ادامه داد: متاسفانه امروز وضعیت آستان مقدس امامزاده حسین(ع) به عنوان نماد مذهبی شهر قزوین مناسب و در شان این امامزاده واجب‌التعظیم نیست و این پروژه نیاز به توجه ویژه برای بهسازی و مرمت سریع دارد.

نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی رفع معضلات مدیریتی همچنین مبارزه با فساد و رانت در مدیریت شهری را یک مطالبه مردمی دانست و گفت: باید درگاه فساد در شهرداری قزوین بسته شود و در این راستا می‌توان از ظرفیت‌ دستگاه‌های نظارتی بهره‌ برد.

محمدبیگی توجه به اعتقادات و باورهای دینی و سبک زندگی ایرانی-اسلامی را از رویکردهای مهم شورای شهر ششم برشمرد و اضافه کرد: همچنین اقدامات فرهنگی مناسب در فضای شهری باید مورد توجه جدی اعضای شورای شهر و مدیریت شهری تازه باشد.

وی ادامه داد: در ضمن پیشنهاد می‌کنم سند چشم‌اندازی برای ابنیه مهم شهر در حوزه گردشگری قزوین تهیه شود تا در سایه آن شاهد رونق گردشگری در طول ۴ سال فعالیت شورای ششم باشیم.