۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 39306
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸
  • ارسال توسط :
در انتخابات پیش رو مشارکت حداکثری بسیار مهم است
در انتخابات پیش رو مشارکت حداکثری بسیار مهم است

در انتخابات پیش رو مشارکت حداکثری بسیار مهم است

دشمن همه تلاش خویش را به کار می برد تا انتخابات اسفند ماه بدون مشارکت حداکثری برگزار شود .

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع بسیجیان محمود آباد نمونه گفت: هرکس به اندازه توان خویش خدمتگزار انقلاب است، یکی از بزرگان سپاه خاطره ای تعریف کرد که مقداری وجوهات را می خواستم به لبنان ببرم و در اختیار شهید صدر قرار دهم، به شهید چمران گفتم آیا می توانم بمانم در کنار سایرین جهاد کنم؟ گفتند؛ نیرو به اندازه کافی هست و مرا تا فرودگاه همراهی کردند.

سردار رفیعی آتانی افزود: وقتی شهید چمران از فرودگاه رفتند برگشتم اما جایی را بلد نبودم. فالانژیست ها در خیابان ها میخ می ریختند تا نیروهای آمل نتوانند با ماشین تردد کنند، با خود گفتم بهتر است یک کیسه بردارم و میخ ها را جمع کنم پس از اینکه مشغول شدم یکی گوش بنده را گرفت دیدم شهید چمران است .گفت؛ مگر به شما نگفتم برگردید؟ گفتم به اندازه برداشتن میخ در کف خیابان به درد شما نمی خورم؟ هرکسی از ما در هر نقطه ای که ایستاده است باید تلاش کند و خدمت به انقلاب کند.

وی تشریح کرد:در اغتشاشات اخیر بدون سلاح از انقلاب دفاع کردیم، تن و بدن خویش را شما بسیجیان سپر تیغ و چاقو اغتشاش گران قرار دادید تا به این مملکت آسیب نرسد. شما مقام والایی دارید تا جایی که ولی خدا امام خامنه ای فرمودند سلام مرا به بسیجیان برسانید.

فرمانده ارشد نظامی استان قزوین در ادامه عنوان کرد: نسل جدید و قدیم بسیجیان آزمون دیده اید، جنگ در گذشته راحت بود و خاکریز دشمن مشخص بود و انتهای نبرد به بغداد ختم می شد. هرچقدر به جلو حرکت می کنیم پیچیدگی نبرد بیشتر است و مولفه های رزم همه گیر است. وقتی سه سرباز آمریکایی کشته شد گفتند کار ایرانی ها نیست و این یعنی تهدید از سر ملت ایران در حوزه نظامی برداشته شده است.

سردار رفیعی آتانی گفت: اما نباید غافل شویم و بعضی وقت ها با این ادبیات می خواهند بیداری و هوشیاری را از ما بگیرند تا ضربه کاری به کشور وارد کنند. چرا دشمن به این نتیجه رسیده است که ما را بازی دهد؟ همان دشمن است که در اغتشاشات سال گذشته به دنبال نابودی ایران اسلامی بودند و با جنگ ترکیبی هم نتوانستند علیه کشور کاری کنند.

وی تصریح کرد: در انتخابات پیش رو مشارکت حداکثری بسیار مهم است و پشتوانه مردمی یکی از مولفه های قدرت انقلاب اسلامی است که در همه میدان‌های دیپلماسی و جهاد از آن بهره بردیم و دشمنان را وادار به عقب نشینی کردیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین اظهارداشت: در اربیل عراق سردار سلیمانی در تیر راس نیروهای آمریکایی بود که از فرمانده سنتکام در خواست شلیک کردند اما موافقت نکردند و گفتند؛ الان وقتش نیست اگر بزنیم هزینه فراوانی باید بدهیم چهارصد اندیشکده آمریکایی فعالیت های ایران را رصد می کردند و امروز هم این کار را انجام می دهند.

وی اذعان کرد: پمپئو وزیر خارجه آمریکا در نشست با اندیشکده های آمریکا به این نتیجه رسیدند که الان وقت زدن قاسم سلیمانی است زیرا اتحاد و انسجام درونی وجود ندارد اما مردم ایران را نشناختند و هرگز فکر نمی کردند این اتفاق رقم بخورد.

 سردار رفیعی آتانی افزود: با دولتی غربگرا که امتیازات فراوان به غرب داده بود ترامپ دستور مستقیم زدن قاسم سلیمانی را داد و به صورت رسمی اعلام کرد. با عملکرد دولت گذشته متوجه شدن انسجام درونی وجود ندارد و انتقامی در کار نیست. مگر عماد مغنیه را زدند مسئولیت قبول کردند اما در خصوص سردار دلها فهمیدند اتحاد دولت و ملت تحت تأثیر رفتار غربگرایانه به چالش جدی برای امنیت ملی تبدیل شده است.

فرمانده سپاه استان قزوین تبیین کرد: وقتی پیکر سردار و همراهانش به بغداد رسید و آن تشییع با شکوه انجام شد ۱۶ کشور اروپایی را واسطه کردند که ما یکی را زدیم شما هم یکی از فرماندهان آمریکا را بزنید تنش و درگیری گسترش پیدا نکند. در حالی که ابتدا مطمئن بودند خبری از داخل کشور نیست تهدید کردند اگر بزنید ۵۲نقطه کشور را می زنیم.

 سردار آتانی تشریح کرد: وقتی مردم شعار انتقام دادند رهبری در نماز جمعه فرمودند؛ حالا یک سیلی زدند انتقام سخت اخراج آمریکا از منطقه است و سوخت موشک ها مردم است، قدرت حاجی زاده و قاآنی مردم هستند اگر مردم نباشد رهبری می شود امام معصوم امیرمومنان (ع) کاری نمی تواند از پیش ببرد.

وی در پایان گفت: دشمن همه تلاش خویش را به کار می برد تا انتخابات اسفند ماه بدون مشارکت حداکثری برگزار شود و با حضور خویش در پای صندوق های رای ثابت خواهیم کرد که ایران و انقلاب را همانند ادوار گذشته یاری می کنیم و دعوت رهبر انقلاب را با حضور در پای صندوق های رای لبیک خواهیم گفت.