۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » تهران » نظام سلامت
  • شناسه : 20558
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
  • ارسال توسط :
در آستانه شکل‌گیری شبه طغیان ملی کرونا هستیم
در آستانه شکل‌گیری شبه طغیان ملی کرونا هستیم

در آستانه شکل‌گیری شبه طغیان ملی کرونا هستیم

باید با اجرای طرح شهید سلیمانی و برنامه‌های راهبردی‌تر شاهد کنترل موج جدید بیماری باشیم.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران بزرگ با بیان اینکه در آستانه شکل گیری شبه طغیان ملی کرونا هستیم، گفت: خوشبختانه منطقه ۱۹ موفق‌ترین الگوی اجرای طرح شهید سلیمانی است.

دکتر زالی در مراسم آخرین مرحله از طرح بزرگ شهید سلیمانی افزود: منطقه ۱۹ به عنوان یکی از موفق‌ترین الگو‌های اجرای شهید سلیمانی انتخاب شده است که ۲۷۰ هزار نفر سکنه و ۱۲ محله دارد.
وی افزود: با وجود همه سختی‌ها بعد از ۹۳ روز تلاش شبانه روزی موفقیت‌های چشمگیری با اجرای طرح شهید سلیمانی در این منطقه بدست آمده است.

دکتر زالی افزود: این منطقه از منطقه داغ پرخطر با اجرای طرح سلیمانی به منطقه کم خطر تبدیل شد و در انجام تست‌های سریع، پیشتاز است.
وی گفت: استفاده بهینه از ظرفیت آموزش پرورش و سامانه شبکه شاد برای تبلیغ برنامه‌های بهداشتی از کار‌های خلاقانه و موفق در متطقه ۱۹ بوده و برنامه ریزی برای شکل گیری کار تیمی از دیگر اقدامات است.
زالی افزود: یگان‌های هلال احمر هم در کنار دیگر بخش‌ها همکاری بسیاری خوبی در کنترل بیماری کرونا داشتند و در میدان میوه و تره بار میزان تردد بسیار بالاست، بنابراین نقطه سوق الجیشی بهداشتی و نیازمند نظارت‌های بهداشتی است.
وی گفت: امروز در استانه شکل گیری شبه طغیان ملی کرونا هستیم و ان هم بروز بخش‌های جهش یافته ویروس است.
وی تصریح کرد: باید با اجرای طرح شهید سلیمانی و برنامه‌های راهبردی‌تر شاهد کنترل موج جدید بیماری باشیم.