۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش ایران » ورزش زنان
  • شناسه : 41613
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹
  • ارسال توسط :
درگیری فیزیکی در اردوی تیم ملی کاراته دختران
درگیری فیزیکی در اردوی تیم ملی کاراته دختران

درگیری فیزیکی در اردوی تیم ملی کاراته دختران

اولین باری نیست که رئیس فدراسیون کاراته در آستانه مسابقاتی حساس مربیان را اخراج می‌کند.

انگار حاشیه با کاراته و تیم ملی زنان ایران گره خورده است.

۴روز مانده به شروع مسابقات کاراته رده‌های پایه قهرمانی جهان، سرمربی تیم ملی امید و مربی تیم ملی نوجوانان و جوانان در اردوی تیم ملی با هم درگیر شدند.

درحالی‌که مسابقات جهانی رده‌های پایه از ۱۸مهر به میزبانی ایتالیا شروع می‌شود، چند روز مانده به اعزام دختران کاراته‌کا در اقدامی عجیب و غیرحرفه‌ای، ستاره موسوی سرمربی تیم امید کاراته دختران و ریحانه نصیری مربی تیم‌های نوجوانان و جوانان مقابل چشم ملی‌پوشان با هم درگیری لفظی پیدا کردند که در نهایت کار به زدوخورد فیزیکی کشیده شد. این اتفاق باعث شد تا فدراسیون کاراته ۴روز مانده به شروع این رقابت‌ها عطای این مربیان را به لقایشان ببخشد و تصمیم به اخراج آنها از اردوی تیم ملی گرفت. ظاهراً طبق شنیده‌ها فدراسیون تصمیم ندارد این دو مربی را به مسابقات جهانی اعزام کند و در نظر دارد تا هدایت دختران ملی‌پوش در رقابت‌های کاراته رده‌های پایه قهرمانی جهان را به فائزه ترکمان مربی تیم امید و فاطمه چالاکی سرمربی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان واگذار کند.

این اولین باری نیست که حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در آستانه مسابقاتی حساس مربیان را اخراج می‌کند.

سال قبل هم مشابه این اتفاق در تیم ملی زنان رخ داد و رئیس فدراسیون چندروز مانده به شروع مسابقات جهانی مجارستان، فرحناز ارباب سرمربی و پگاه زنگنه مربی تیم ملی را برکنار کرد.

در شرایطی که قرار بود حسن طباطبایی به‌خاطر ابطال انتخابات کاراته برکنار شود، او همچنان ماندنی است تا با مدیریت غلطش به کاراته لطمه وارد کند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*