۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » کرمان
  • شناسه : 36531
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۴۷
  • ارسال توسط :
دروازه‌بان اميد مس كرمان به قتل رسید
دروازه‌بان اميد مس كرمان به قتل رسید

دروازه‌بان اميد مس كرمان به قتل رسید

«عليرضا شهرياري پناه» به وسيله منشي دفتر مادرش به قتل رسيد

روز گذشته خبر به قتل رسيدن «عليرضا شهرياري پناه» دروازه‌بان تيم فوتبال اميد مس كرمان و دستگيري متهم اين حادثه در رسانه‌ها منتشر شد.

يك منبع آگاه در مورد جزييات اين خبر به «اعتماد» مي‌گويد: «پدر و مادر عليرضا چندين سال پيش از هم جدا شده بودند. عليرضا با مادربزرگش زندگي مي‌كرد و وضع مالي نسبتا خوبي هم داشتند. مادر مقتول وكيل بود و متهم به قتل در دفتر وكالت مادرش به عنوان منشي مشغول به كار شده بود، اما طي چند روز گذشته اين مرد مادر عليرضا را شروع به تهديد مي‌كند. آن شب (اول تير ماه) مادر مقتول ماجرا را به او مي‌گويد و عليرضا حدود ساعت ۲ بامداد به دفتر وكالت مادرش مراجعه مي‌كند. متهم در طبقه بالاي دفتر وكالت مادر مقتول زندگي مي‌كرد. در لحظه ورود مقتول، متهم با او درگير مي‌شود و با اسلحه شكاري به سمت او شليك مي‌كند. بين ۳ الي ۵ تير به مقتول اصابت مي‌شود. درنهايت مقتول كه ۲۱ سال داشت در بيمارستان «باهنر» جانش را از دست مي‌دهد.»
برخي رسانه‌ها اعلام كردند كه مقتول ۲۴ ساله بوده است. يكي از رسانه‌هاي ورزشي كرمان در اين باره به «اعتماد» توضيح مي‌دهد كه مقتول ۲۰ سال داشت. چون وقتي در تيم اميد مس كرمان مشغول بوده يعني در رده سني زير ۲۱ سال بوده است. اصطلاح اميد براي تيم‌هايي به كار گرفته مي‌شود كه نوجوانان زير ۲۰ الي ۲۱ سال در آن حضور دارند.
  
«مهدي پوراميناني» فرمانده انتظامي شهرستان كرمان درخصوص دستگيري عامل قتل اين دروازه‌بان گفت: «بامداد اول تير ماه جاري در پي اعلام يك مورد تيراندازي در يكي از محله‌هاي شهر كرمان، بلافاصله ماموران انتظامي به محل اعزام و در يك ساختمان با يك مرد ميانسال كه يك سلاح شكاري در دست داشت و همچنين با پيكر نيمه جان يك پسر جوان غرق در خون مواجه شدند كه اين فرد لحظاتي بعد، پس از انتقال به بيمارستان جان خود را از دست داد. در ادامه طي بازجويي به عمل آمده، فردي كه با اسلحه در اين محل حضور داشت به انجام تيراندازي و وقوع اين قتل اعتراف و انگيزه خود را وقوع تنش ناشي از يك‌سري مسائل و اختلافات قبلي عنوان كرد. براي اين متهم پس از بازجويي‌هاي تخصصي پرونده تشكيل شده و در حال سير مراحل قانوني است.»

«مهدي بخشي» دادستان كرمان در مورد اين خبر اعلام كرد كه اين حادثه به دليل اختلاف خانوادگي رخ داده و قاتل، با سلاح شكاري چهار شليك داشته و به تصور خود به سمت پاي مقتول زده كه آسيب زياد نباشد، اما تير به يكي از رگ‌هاي اصلي پاي مقتول اصابت كرده است. قاتل دستگير و تفهيم اتهام شده و در بازداشت است.