۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » بازار » قزوین
  • شناسه : 27150
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
  • ارسال توسط :
درهفته گذشته ۶۵پرونده تخلف  اقتصادی تشکیل شد
درهفته گذشته ۶۵پرونده تخلف  اقتصادی تشکیل شد

درهفته گذشته ۶۵پرونده تخلف اقتصادی تشکیل شد

بازدید از واحد‌های تولیدی و تشدید بازرسی از بازار و مراکز عرضه در راستای طرح تحول سازمان تعزیرات حکومتی انجام می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از تشکیل ۶۵ پرونده تخلف در طرح تحول سازمان تعزیرات و حمایت از حقوق مصرف کنندگان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین هوشنگ محمدی گفت: در هفته گذشته در راستای اجرای طرح تحول سازمان تعزیرات و حمایت از حقوق مصرف کنندگان ۶۵ پرونده تخلف اقتصادی در استان قزوین تشکیل شده است و رسیدگی‌ها با قید فوریت صورت می‌گیرد.

وی افزود: همچنین دیروز در این طرح پس ازبازرسی از یک شرکت بزرگ تولید مواد ضد عفونی کننده و شوینده و بررسی محتوا و مجموعه فعالیت‌ها ضمن تذکر پرونده تخلف بهداشتی تنظیم شد.

وی اظهار داشت: ازبنکداری ها و فروشگاههای بزرگ توزیع برنج وحبوبات نیز بازرسی شدکه ۴ پرونده تخلف صنفی در حوزه گرانفروشی تشکیل گردید.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: در شهرستان بویین زهرا نیز یک واحد تولید ماسک باتخلفات بهداشتی ،تقلب و نداشتن پروانه کسب محرز شد که به تعطیلی انجامید.

محمدی اظهار داشت: بازدید از واحد‌های تولیدی و تشدید بازرسی از بازار و مراکز عرضه در راستای طرح تحول سازمان تعزیرات حکومتی انجام می‌شود. این طرح با هدف رعایت حقوق مصرف کنندگان و سهولت دسترسی مردم به تامین کالا‌های اساسی و پرمصرف با نرخ‌های مصوب دنبال و پیگیری می‌شود و از تمامی رسانه ها دعوت می شود در صورت داشتن پیشنهادهای سازنده یار و یاور این اداره کل و دستگاههای ذی ربط باشند.