۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رادیو و تلویزیون » فرهنگ و هنر » قزوین
  • شناسه : 22791
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵
  • ارسال توسط :
درخشش معاونت های سیما و خبر شبکه قزوین در ارزیابی های رسانه ملی
درخشش معاونت های سیما و خبر شبکه قزوین در ارزیابی های رسانه ملی

درخشش معاونت های سیما و خبر شبکه قزوین در ارزیابی های رسانه ملی

در جمع‌بندي نهايي ارزيابي عملکرد مراکز در همه بخش‌ها مرکز قزوین رتبه سوم را به دست آورد.


مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین به “وقایع خبری ” گفت : در اولین نوبت از نتایج ارزیابی های ويژه برنامه های انتخابات ۱۴۰۰ مراکز استان ها، شبکه قزوین با برنامه «راه فردا» و کسب ۷۳ امتياز رتبه دوم را بین دیگر مراکز کسب کرد.
علی رحیمی گفت: همچنین در ارزيابی های رسانه ملی ويژه برنامه های تحويل سال ۱۴۰۰ مراکز، شبکه قزوین با ویژه برنامه «چهلستون» و کسب امتیاز ۸۱ رتبه سوم را بین مراکز استانی به دست آورد. بومی سازی و غنی سازی موضوع، پرداخت جذاب به آداب و رسوم و محورهای محتوايی، تنوع در پوشش تصويری و توجه همزمان به برنامه های در حال اجرا در نقاط مختلف استان و شهرستان ها در این ویژه برنامه برجسته و درخور تقدير بود.
وی افزود: معاونت خبر مرکز قزوین هم در ارزيابي عملکرد کيفي خبر مراکز استان ها طی زمستان ۱۳۹۹ در بخش سردبيري راديو (پخش اخبار صدا) رتبه اول را به خود اختصاص داد. اطلاع رسانی، آگاهی بخش ،هشداردهی ، آموزش و پیشگیری در پوشش اخبار کرونا با استفاده از شیوه های خلاقانه و هنرمندان در کنار پرداختن و پیگیری مطالبات مردم دررسانه ، پرهیز از شهرت مداری و توجه به جذابیتهای شکل و محتوای ارایه خبر از جمله معیارهای سنجش کنداکتور خبری بوده است .
مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین خاطرنشان کرد: همچنین در جمع‌بندي نهايي ارزيابي عملکرد مراکز در همه بخش‌ها مرکز قزوین رتبه سوم را به دست آورد.
گفتنی است براساس ارزیابی های رسانه ملی در کارنامه زمستان ۱۳۹۹ اخبار مراکز، از ارتقاء جایگاه معاونت خبر مرکز قزوین به رتبه سوم در جدول رده بندی ها تقدیر شده است.