۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش ایران
  • شناسه : 37432
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
  • ارسال توسط :
دربی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود
دربی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود

دربی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود

بازی دربی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، خبری مبنی بر برگزاری دربی در قطر یا یک کشور دیگر گمانه زنی رسانه‌ها بوده است.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال گفت:  بازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

مهدی تاج درباره شایعه برگزاری دربی در کشور قطر گفت: در خصوص برنامه‌ریزی لیگ قبلاً اعلام شده بود که آن باشگاه‌هایی که در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند بازی‌هایشان به تعویق می‌افتد، پس، چون پرسپولیس در این رقابت حضور دارد بازی دربی به طور کلی به تعویق می‌افتد و زمان برگزاری آن را سازمان لیگ اعلام می‌کند.  

وی ادامه داد: اینکه دربی در کشور قطر و یا یک کشور دیگری برگزار شود این گمانه زنی رسانه‌ها بوده است. به علت اینکه ما پریروز ملاقاتی با رئیس فدراسیون قطر داشتیم این گمانه زنی مطرح شده است.

  رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: در ملاقات ما با رییس فدراسیون فوتبال قطر درباره بازی‌های چند جانبه، رفت و آمد باشگاه‌ها و اینکه بعضی از باشگاه‌ها ما بتوانند در آن کشور اردو بزنند لذا نه تیم صحبت شد، اما بازی دربی در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود و مشکلی در این زمینه برای برگزاری آن نداریم.

  تاج در پایان گفت: بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم در کشور عزیزمان انجام می‌شود؛ بازی پرسپولیس مقابل النصر عربستان در ورزشگاه آزادی و بدون حضور تماشاگران، اما بازی نساجی با الهلال با حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.