۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش ایران
  • شناسه : 31348
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
  • ارسال توسط :
دایی: زمان مناسبی برای حضورم در تیم ملی نبود
دایی: زمان مناسبی برای حضورم در تیم ملی نبود

دایی: زمان مناسبی برای حضورم در تیم ملی نبود

جزیره فوتبالی در راستای ایفای نقش ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مدت ۶ ماه در کیش برگزار می‌شود .

آیین افتتاح جشنواره جزیره فوتبالی یکشنبه شب همزمان با عید سعید غدیر خم در تالار شهر کیش با حضور چهره‌های سرشناس فوتبالی از جمله علی دایی، یحیی گل محمدی، مهدی مهدوی کیا، مهدی امیرآبادی و برخی از بازیکنان و پیشکسوتان فوتسال کشور چون فرشته کریمی و وحید شمسایی برگزار شد.

در این مراسم علی دایی در بخشی از صحبت‌هایش در مقابل حضار به نام «خلیج فارس» تأکید کرد و گفت:«آمده‌ام بگویم اینجا خلیج فارس است.» دایی در حاشیه این جشنواره در جمع خبرنگاران درباره تیم ملی فوتبال هم صحبت کرد: «ابتدا برای تیم ملی فوتبال ایران آرزوی موفقیت دارم و پس از آن، لازم است بگویم فرصت مناسبی وجود دارد تا مردم دنیا، کشور ما و جزیره کیش را بشناسند چرا که همسایه دیوار به دیوار و آب به آب قطر هستیم. امیدوارم این فرصت بزرگ را غنیمت بشماریم و به‌خوبی از آن استفاده کنیم. همه اتفاقات مثبت بستگی به خودمان و کارهایی که تا جام جهانی انجام می‌دهیم، دارد.»
 این پیشکسوت فوتبال یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی بود و نام او پس از برکناری ۶ روزه دراگان اسکوچیچ بیش از پیش به گوش رسید. او در مورد دلیل رد پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی گفت: «آرزوی هر مربی حضور روی نیمکت تیم ملی کشورش است، اما من برای خودم یک‌سری دیدگاه‌های دیگری دارم و بنابر آن عقاید زندگی می‌کنم. الان نه زمان مناسبی برای حضورم در تیم ملی بود و نه وقت کافی برای تیم ملی وجود داشت. فکر می‌کنم بهترین تصمیم را گرفتم. از تمام عزیزانی که به من لطف داشتند، تشکر می‌کنم ولی الان زمان مناسبی برای گرفتن پست مربیگری تیم ملی نبود.» او در خصوص دوری طولانی مدتش از فوتبال بیان کرد: «خدا را شکر این دوری موجب شده به کارهای دیگر و زندگی برسم و زندگی‌ام رونق بیشتری بگیرد.» در ویدیوهای منتشر شده از این مراسم، فیلمی مورد توجه قرار گرفت که در آن دایی با وزیر ورزش برخورد سردی داشت. این موضوع با واکنش دایی همراه شد و او دیروز در این باره به ایسنا گفت: «اصلاً چنین موضوعی نبوده است. در پرواز به کیش صندلی‌ وزیر نزدیک به صندلی من بود و من در هواپیما و پیش از مراسم با ایشان (وزیر ورزش) کلی سلام و علیک کردیم و صحبت داشتیم. متأسفانه برخی با مطرح کردن این حرف و حدیث‌ها می‌خواهند موضوعات را لوث کنند.»

گفتنی است، جزیره فوتبالی در راستای ایفای نقش ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مدت ۶ ماه در کیش برگزار می‌شود و ۲۰ رویداد مختلف ورزشی، جشنواره‌های رقابتی، نمایشگاه‌ها، مسابقات ورزشی، برنامه‌های تلویزیونی طی این مدت در این جزیره برگزار خواهد شد.