۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آموزش و پرورش » بهداشت و درمان » دانش و فناوری » درمان » قزوین
  • شناسه : 26379
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
  • ارسال توسط :
دانش آموزان استان قزوین از واکسن کرونا استقبال نکرده اند
دانش آموزان استان قزوین از واکسن کرونا استقبال نکرده اند

دانش آموزان استان قزوین از واکسن کرونا استقبال نکرده اند

تنها ۴۶ درصد از دانش آموزان بالای ۱۲ سال استان قزوین علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند.

وقایع خبری / جانشین و سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان قزوین با اشاره به عبور از پیک پنجم کرونا و شتاب گرفتن روند واکسیناسیون در استان گفت: دورکاری کارمندان دولت از ابتدای هفته سوم مهرماه لغو شده و همه کارمندان موظفند در محل کار حضور یابند.

منوچهر حبیبی با اشاره به واکسیناسیون ۷۷ درصدی جمعیت استان علیه بیماری کرونا گفت: تنها ۴۶ درصد از دانش آموزان بالای ۱۲ سال استان قزوین علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین با بیان اینکه دانش آموزان استان از واکسن کرونا استقبال نکرده اند، تأکید کرد: در صورتی که بیش از ۹۰ درصد دانش آموزان واکسن کرونا تزریق کنند، مدارس به صورت حضوری برگزار می‌شود.

حبیبی خاطرنشان کرد: واکسیناسیون اجباری نیست، اما اختیاری هم نیست و چنانچه دانش‌آموزی واکسینه نشده باشد برای حضور در کلاس باید هفته‌ای دوبار با هزینه شخصی، تست pcr بدهد.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین با بیان اینکه ۹۸ درصد فرهنگیان قزوینی واکسینه شده اند؛ تصریح کرد: آمار بالای واکسیناسیون فرهنگیان و والدین دانش آموزان نشان می‌دهد، دبیران و همچنین والدین نیز به واکسیناسیون اعتقاد دارند، اما دانش آموزان به دلیل نداشتن اطلاعات کافی، از واکسیناسیون خودداری می‌کنند.

حبیبی با اشاره به اجرای آزمایشی طرح مدیریت هوشمند کرونا در استان قزوین، گفت: نشست ستاد مدیریت هوشمند کرونا، یک روز درمیان با اصناف و سازمان حمل و نقل برگزار تا موانع و مشکلات این طرح شناسایی شود.