۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آموزش » اخبار استانی » شهرداری
  • شناسه : 5711
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۹:۰۱
  • ارسال توسط :
دانش‌افزایی و  ارتقاء سطح کارکنان شاغل در شهرداری قزوین
دانش‌افزایی و  ارتقاء سطح کارکنان شاغل در شهرداری قزوین

دانش‌افزایی و ارتقاء سطح کارکنان شاغل در شهرداری قزوین

آزمون دوره‌های غیرحضوری با موضوع اصول گزارش‌نویسی و خلاصه‌سازی مکاتبات اداری، اخلاق حرفه‌ای در سازمان، تکریم ارباب‌رجوع، آئین نگارش و مکاتبات اداری برگزار گردید.

جعفر عربی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین از برگزاری آزمون دوره‌های غیرحضوری کارکنان شهرداری قزوین در آبان ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ” وقایع خبری ” و به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، عربی گفت: این آزمون طی ۳ روز کاری و به مدت ۶۰ ساعت آموزش غیرحضوری با حضور هزار نفر از کارکنان شهرداری قزوین برگزار شد.

مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین افزود: آزمون دوره‌های غیرحضوری در شش نوبت با عناوینی همچون اصول گزارش‌نویسی و خلاصه‌سازی مکاتبات اداری، اخلاق حرفه‌ای در سازمان، تکریم ارباب‌رجوع، آئین نگارش و مکاتبات اداری برگزار گردید.

عربی هدف از برگزاری این آزمون را دانش‌افزایی و ارتقاء سطح کارکنان شاغل در شهرداری قزوین عنوان کرد و تصریح کرد: مجموعه آزمون‌های دوره‌های غیرحضوری با رویکرد برقراری ارتباط مؤثر کارکنان به‌منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان برگزار می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: این آزمون از سوی حوزه آموزش و توانمندسازی کارکنان معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری و با همکاری مرکز آموزش علمی و کاربردی شهرداری قزوین مدیریت و برگزار گردید و در صورت قبولی شرکت‌کنندگان در آزمون، موفق به دریافت گواهینامه آموزشی ۶۰ ساعته می‌شوند.