۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آموزش و پرورش » قزوین
  • شناسه : 12889
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
  • ارسال توسط :
دانشگاه فرهنگیان بستری مناسب جهت پیشگیری از وقوع جرم است
دانشگاه فرهنگیان بستری مناسب جهت پیشگیری از وقوع جرم است

دانشگاه فرهنگیان بستری مناسب جهت پیشگیری از وقوع جرم است

اگر معلم دارای خطا و ناهنجاری باشد قطعا در پرور نسل آینده یک کشور دچار مشکل خواهیم بود.

هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان استان قزوین بمناسبت هفته قوه با رئیس کل دادگستری دیدار نمودند.
به گزارش” وقایع خبری ” و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام والمسلمین نوراله قدرتی در این دیدار به نقش بی بدیل جامعه فرهنگیان در کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: اساس آموزش و تربیت در هر جامعه ای از آموزش و پرورش آغاز می گردد در این راستا اگر معلم دارای خطا و ناهنجاری باشد قطعا در پرور نسل آینده یک کشور دچار مشکل خواهیم بود.
وی افزود: با وجود جرائم و ناهنجاریهایی که امروزه در جامعه شاهد آن هستیم ظرفیت و زمینه بررسی علل و پیشگیری از این آسیب ها در دانشگاه فرهنگیان بسیار مهیاست، چرا که با دانش بیشتر و موثر تری می توان نسلی برای آینده تربیت نمود که کمتر دچار مشکلات بوده و شاهد کاهش جرائم باشیم.
مقام ارشد قضائی استان به لزوم ارتقاء سطح سواد شهروندان اشاره کرد و افزود: با توجه به پایش صورت گرفته در خصوص سطح تحصیلات مجرمین این نتیجه حاصل گردید که میزان سواد شخص با ارتکاب و عدم ارتکاب جرم رابطه مستقیم دارد چرا که هرچه دانش افراد از جامعه، ناهنجاریها و سبک روابط اجتماعی بیشتر باشد، تخطی از قوانین از سوی شهروندان کاهش خواهد یافت.
رئیس کل دادگستری قزوین اذعان داشت: بدون شک جامعه فرهنگیان یکی از بازوان توانمند در کاهش ارتکاب جرائم و یاری گر دستگاه قضائی هستند.
وی افزود: تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش میان معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان منعقد شده است که بسیار راهگشا و موثر خواهد بود.