۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » حوادث » خانواده
  • شناسه : 2382
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۸:۵۹
  • ارسال توسط :
  • منبع : رکنا
داماد ۸۰ ساله کرجی به خاطر مهریه عروس زندانی شد
داماد ۸۰ ساله کرجی به خاطر مهریه عروس زندانی شد

داماد ۸۰ ساله کرجی به خاطر مهریه عروس زندانی شد

سردی دستبند که بر دست‌های لاغر پیرمرد نشست، از وحشت چهره‌اش می‌لرزید.

مرد ۸۰ ساله که به‌خاطر ناتوانی در پرداخت مهریه همسرش در یک قدمی زندان قرار داشت با کمک یک زوج نیکوکار نجات یافت.

این پیرمرد از همسر اولش ۵ فرزند داشت که همگی ازدواج کرده بودند و زندگی مستقلی داشتند. او بعد از مرگ همسرش برای فرار از تنهایی با زنی روستایی ازدواج کرد اما این ازدواج هم زیاد دوام نیافت و عروس ۶۰ ساله به بهانه‌ای او را ترک کرد و حق و حقوقش را به اجرا گذاشت. مهریه ۷ میلیون تومانی عروس با احتساب تورم، ۳۵ میلیون تومان بود و پیرمرد و فرزندانش توانایی پرداخت آن را نداشتند. تنها سرمایه‌اش که یک وانت قراضه بود نیز توقیف شد و در آستانه رفتن به زندان قرار داشت.

لحظه ناب یک معجزه

سردی دستبند که بر دست‌های لاغر پیرمرد نشست، از وحشت چهره‌اش می‌لرزید. ناامیدی بر دل و جان پیرمرد بدهکار چنگ انداخته بود که از دریچه بی‌روزنه زندگی‌اش، معجزه بارید.

زوج نیکوکار البرزی با اطلاع از سرنوشت این پیرمرد حاضر به پرداخت بدهی او شدند و مرد سالخورده را از وحشت بی‌آبرویی و زندان نجات دادند.مرد نیکوکار در این باره گفت: با تماس تلفنی یکی از دوستانم از بازداشت این پیرمرد باخبر شدم اما به‌دلیل پایان وقت اداری، پرداخت بدهی او امکان پذیر نبود. با همراهی مسئولان قضایی از انتقال وی به زندان خودداری شد و روز بعد نماینده‌ام با حضور در دادسرا و پرداخت بدهی پیرمرد و نیم عشر دولتی، نامه آزادی وی را دریافت کرد.

«ر.ف» خاطرنشان کرد: قلبم از خوشحالی این پیرمرد میوه فروش و فرزندانش، شاد است و امیدوارم بار دیگر امید به خانواده او بازگردد. با پرداخت مهریه همسرش، خودروی وانت پیرمرد دوره گرد رفع توقیف شد و او می‌تواند مثل گذشته برای معیشت حلال خود تلاش کند.