۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » جامعه » مقاله و یادداشت
  • شناسه : 39074
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۷:۳۷
  • ارسال توسط :
داعش محکوم به فناست
داعش محکوم به فناست

داعش محکوم به فناست

هولناک ترین تصویر داعش در کرمان !

🌐 فاجعه خون بار کرمان با ۱۰۰ شهید مظلوم ؛ داغ بزرگی را بر قلوب ایرانیان گذاشت و خانواده های زیادی را عزادار کرد. هنوز مجروحان این حادثه ی غم بار در برخی بیمارستان ها روی تخت دراز کشیده اند و به آن ساعتها و دقایق سخت فاجعه می اندیشند. فاجعه ای به شدت منزجر کننده و تکان دهنده از خوی وحشی گری جریانی به نام داعش. جماعتی کم عقل و شاید بی عقل که برای مُردن از همدیگر سبقت می گیرند. آن هم در عملیاتی که به آن عملیات انتحاری می گویند. کثیف ترین لقب برای تکه تکه شدن که حتی سر آن کار به قرعه کشی ختم می شود.

🌐 انسان همواره با آفت ها دست و پنجه نرم می کند و این بخش از رخدادهای عجیب جان انسان را تهدید کرده و او را از سلامتی عقل و جان دور می کند. بی تردید و بدون شک، انسان خطرناک ترین موجود در سراسر تاریخ است و این حقیقت واضح و غیر قابل انکار قدیم و جدید هم نمی شناسد. تنها کافی است در تربیتش کوتاهی شده باشد. آن وقت می شود این انسان را شبیهِ یکی از افراد داعش به حساب آورد‌.‌

🌐 جامعه ای که در سیستم آموزشی و تریبت کودکانش کوتاهی کرده باشد و آدمها را آن طور که میل شخصی می خواهد رو به جلو ببرد قطعا دیگر جبرانش امکان پذیر نیست و تمام تلاش و سعی آن جامعه ؛ بخیه زدن بر آب خواهد بود. داعش حاضر است حتی به خاطر اعتقادات کوری که به خاطر آن تربیت شده و ذهن و مغزش را از عقل خالی کرده کشته شود ؛ حتی اگر بداند آن اعتقادات غلط باشد. اتفاقی که در کرمان رخ داد و بار دیگر تربیت نااهلان داعشی را در جهان باورها و نگاه ها و فکرها به زشتی و پلشتی ترسیم کرد. هولناک ترین تصویری که در کرمان توسط داعش پخش شد و جان عده ای از هموطنان مظلوممان را گرفت. داعش محکوم به فناست. چرا که از دنیای مرده گان آمده به همان دنیا هم باز خواهد گشت.

جعفر بخشی بی نیاز – وقایع خبری