۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » خراسان رضوی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 35907
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲
  • ارسال توسط :
داشتن یک برنامه تحولی ؛ لازمه شکل‌گیری تحول و تعالی در  دادسراهای سراسر کشور
داشتن یک برنامه تحولی ؛ لازمه شکل‌گیری تحول و تعالی در  دادسراهای سراسر کشور

داشتن یک برنامه تحولی ؛ لازمه شکل‌گیری تحول و تعالی در دادسراهای سراسر کشور

لازمه شکل‌گیری تحول و تعالی در دادسراهای کشور داشتن یک برنامه تحولی و بهره بردن از نیروهای کارآمد است.

وقایع خبری: دادستان کل کشور  امروز در گردهمایی دو روزه دادستانهای کل کشور در مشهد گفت: حقوق عامه و مسائل اقتصادی،مسائل امنیتی و ترکیبی و تحول و تعالی در دادسرا ها سه محور مهم این همایش است. حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری افزود: برای تحقق هدف تحول و تعالی در دادسراها پس از جمع‌آوری نظرات دادستان‌های سراسر کشور، برنامه تحول و تعالی در دادسراها تدوین شده و به رئیس قوه قضائیه تحویل داده خواهد شد.
وی افزود: لازمه شکل‌گیری تحول و تعالی در دادسراهای سراسر کشور داشتن یک برنامه تحولی و بهره بردن از نیروهای کارآمد و متناسب برای اجرای این برنامه است.
دادستان کل کشور همچنین با بیان اینکه در حوزه تولید باید هم افزایی،همکاری و تعامل بیشتری بین سه قوا برقرار شود گفت:پرونده های حوزه اقتصادی که در قوه قضاییه مطرح است باید ساماندهی شود .
حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری با تاکید بر اینکه دشمن با اجرای جنگ ترکیبی بدنبال اجرای نقشه های خود است گفت: با افرادی که بدنبال هنجار شکنی ، ترویج فساد اخلاقی  و مجری طرح های بیگانگان باشنددر جامعه باشد برخورد قاطع می شود.
در این همایش سراسری دو روزه  که از روز گذشته در مشهد آغاز شده است بیش از چهار صد نفر از دادستان های عمومی،انقلاب،نظامی و ویژه روحانیت کشورحضور دارند.