۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 7479
  • ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵
  • ارسال توسط :
خیابان شهدای قزوین میزبان سلیمانی ها شد
خیابان شهدای قزوین میزبان سلیمانی ها شد

خیابان شهدای قزوین میزبان سلیمانی ها شد

اولین انتقام را گرفتیم و سیلی محکمی به ترامپ زدیم

اجتماع بزرگ مردم قزوین تحت عنوان «سلیمانی ها» روز پنجشنبه با حضور گسترده مردم در خیابان شهدا برگزار شد.

وقایع خبری : مردم انقلابی قزوین در پی شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به منظور گرامیداشت یاد شهید مقاومت، حمایت از حمله به پایگاه نظامی آمریکا در عراق و اعلام انزجار از مستکبران و نیز حمایت از جبهه مقاومت، اجتماع بزرگ مردمی با عنوان «سلیمانی‌ها» در خیابان شهدای قزوین برپا شد

در این مراسم حاج حسین یکتا گفت : جمعیت انقلابی قزوین امروز با شعار نه سازش، نه تسلیم آمده اند تا بگویند در صحنه است و هرگز ولایت را تنها نمی‌گذارد.

وی بیان کرد: به یاری خداوند اولین انتقام را گرفتیم و سیلی محکمی به ترامپ زدیم و نقشه‌هایش را خنثی کردیم، پول‌های نفتی عربستان را به هوا دادیم و هزینه‌هایی که برای برپایی پایگاه‌های مجهز نظامی کرده بود را به آتش کشیدم تا به اقتدار ایران پی ببرند.

یکتا تصریح کرد: حاج قاسم دل‌ها را تصرف کرده بود و امروز با خون حاج قاسم حال خیلی‌ها عوض شده و خبری در راه است.

خون شهید سلیمانی، کلید فتح بیت المقدس است

یکتا در ادامه اظهار داشت: خون شهید قاسم سلیمانی کلید فتح بیت المقدس است و این خون کاری خواهد کرد کارستان زیرا اگر قرار نبود کاری شود این شهید این گونه در دل‌ها جا نمی‌گرفت.

راوی دفاع مقدس اضافه کرد: امروز همه جوانان کشور برای تحقق تمدن اسلامی آماده می‌شوند و بدانید خبری در راه است و اسرائیل و آمریکا می‌دانند چه خواهد شد و حرف‌هایی که ترامپ می‌زند که در پایگاه کسی کشته نشده برای ما مهم نیست زیرا ما می‌خواهیم شما را از منطقه بیرون کنیم و هنوز آتشی به پا نشده است.

مسئول جمعیت مردمی امام رضایی‌ها گفت: با شهید کردن قاسم سلیمانی، اشک رهبری را در آوردید و مطمئن باشید اشک شما را در بیت المقدس درخواهیم آورد، ۲۲۰ هزار شهید با کمک شما آسمانی شدند لذا انتقامی از شما گرفته خواهد شد که در خواب ندیده اید و بدانید این جنگ مقدمه فتح فلسطین است.