۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 7626
  • ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲
  • ارسال توسط :
خون شهید سلیمانی چشم انداز انقلاب ما را ارتقا بخشید
خون شهید سلیمانی چشم انداز انقلاب ما را ارتقا بخشید

خون شهید سلیمانی چشم انداز انقلاب ما را ارتقا بخشید

امام جمعه قزوین خواستار کمک رسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان شد.

آئین نماز جمعه قزوین به امامت آیت الله عابدینی ، نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در مسجدالنبی برگزار شد.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه نماز جمعه قزوین گفت : شهید سلیمانی سردار بزرگی بود که از امروز به بعد باید صدها کتاب راجع به شخصیت و خدماتش نوشته شود تا به جایگاهش بیشتر پی ببریم.اگر ابعاد مختلف شخصیتی و نگاه سیاسی شهید سلیمانی تشریح شود این شهید به عنوان یک مصلح بزرگ معرفی خواهد شد.

آیت الله عابدینی در ادامه با انتقاد شدید از کسانی که همچنان شیفته غرب هستند تصریح کرد : متأسفانه هنوز عقب مانده‌های سیاسی و وابستگان به قدرت‌های شیطانی نمی‌توانند خود را از استکبار جدا کنند چون اتکایی غیر از دشمنان ندارند لذا طبیعی است که از آمریکا و ضعیف‌تر از آن هم بترسند زیرا تنها کسانی که به خدا متکی هستند استوار و مقاومند و ترسی در دل ندارند.

وی بیان کرد: برخی عقب ماندگان سیاسی از استکبار وحشت دارند و جز منفی بافی و ارادت به دشمنان استکباری از آنها چیزی دیده نمی‌شود و این افراد خود را باخته‌اند و کلامشان نیش به سمت مردم و متدینین و شیب آن به سود دشمنان است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین تصریح کرد: عوامل پیروزی در برابر دشمن تنها توکل به خدا، تقوا و اتکا به خداست و خدا مقدر کرده بساط ستمگران جمع شود که امروزه آثارش بیشتر از گذشته دیده می‌شود.

وی اضافه کرد: صبر مقاومت و استعانت از خدا رمز رسیدن به لطف و رحمت الهی است و آینده بسیار روشن و امیدوار کننده‌ای در پیش روی ملت مقاوم است.

عابدینی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی گفت: دشمن می‌خواهد بگوید با شهادت سردار سلیمانی همه چیز تمام شد اما تازه آغاز ماجراست و اولین سیلی با حمله به پایگاه آمریکا انجام شد و سیلی‌های دیگر از سوی کشورهای مظلوم در راه است.

وی بیان کرد: مردم با همه وجودشان فرهنگ را نسل به نسل منتقل کرده‌اند که با کفر جنگیده‌اند و در این میان هر چند دست شهید سلیمانی قطع شد اما ریشه حضور آمریکا را از منطقه قطع خواهیم کرد.

خون شهید سلیمانی موجب ارتقای چشم انداز انقلاب شد

خطیب جمعه قزوین بیان کرد: خون شهید سلیمانی چشم انداز انقلاب ما را ارتقا بخشید و امروز نگاه ما از انتقام فرق کرده است و ویران شدن پایگاه عین الاسد را یک سیلی می‌دانیم و این سیلی ها باید پی در پی نواخته شود تا دشمنان خوابشان نرود البته این سیلی ها توسط یمن، غزه، لبنان و فلسطین زده خواهد شد تا خواب شیطانی نبینند.

وی افزود : انتقام ما در برابر خون شهید سلیمانی برچیده شدن بساط رژیم صهیونیستی و پایگاه‌های آمریکا از منطقه است و ما از امام و رهبری آموخته‌ایم که چگونه در مقابل ظلم بایستیم.

امام جمعه قزوین با طرح این سوال که چرا باید انتقام بگیریم گفت: چون دشمنان ایمان و امنیت ما و سپاه مقتدر ما را نشانه گرفته‌اند لذا باید جواب ما کوبنده باشد و امروز که آمریکا وحدت ما را نشانه گرفته و به جنگ با فرهنگ ما برخواسته تا فرهنگ حسینی و اهل بیتی را از ما بگیرند باید با حفظ وحدت و انسجام به جنگ دشمن برویم.

آیت الله عابدینی در ادامه اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان به جنگ اقتصادی آمده‌اند، فردی که وظیفه اقتصاد و معیشت مردم را بر عهده دارد می‌گوید «من از خارج بریدن و به داخل تکیه کردن را نمی فهمم» جای تعجب دارد و باید پرسید اگر نمی‌فهمیدی نباید مسئولیت می‌پذیرفتی و اگر باز هم نفهمی مردم آن را به تو خواهند فهماند.
وی بیان کرد: امروز دیگر آحاد مردم می‌فهمند باید در راه خدا بایستند و محکم باشند و با کفر بجنگند و این فرد هم باید بفهمد سرباز کدام جبهه هست، تو خود را خودی نشان می‌دهی اما سلاحت را در جنگ به سمت مردم نشانه گرفته‌ای، البته این افراد هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند زیرا خدا فرموده کافران بر مؤمنان تسلط پیدا نخواهند کرد.

خطیب جمعه قزوین اظهار داشت: دشمنی شیطان را جدی بگیرید و بدانید موشک‌هایی که به سوی پایگاه آمریکا شلیک شد در واقع در آئین ما رجم شیطان بود نه با سنگ ریزه با سنگ‌هایی که سلیمانی ساخته بود ما شیطان را رجم کردیم و دشمن هرگز جان سالم به در نخواهد برد و هر روز شیطان را رجم خواهیم کرد و آنقدر با آمریکا می‌جنگیم تا ریشه فتنه خشک شود.

وی گفت: حق ندارید به دشمن چراغ سبز نشان دهید، بله ما هم اعتقاد داریم یک گلوله بین صلح و جنگ است اما تو عقب مانده باید بدانی اگر پهباد را زدیم در واقع گلوله جنگ و صلح شد و اگر شلیک نمی‌شد جنگ می‌شد، اما اگر تو گلوله را از منظر ذلت گفتی همان کلماتی است که قبلاً هم مشابه آن گفته شده است.

مردم استان قزوین پس از نماز عبادی سیاسی جمعه به راهپیمایی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پشتیبانی از مقام معظم رهبری کردند .