۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » استان ها » تهران
  • شناسه : 2928
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
  • ارسال توسط :
خبر خودکشی نجفی در زندان کذب است
خبر خودکشی نجفی در زندان کذب است

خبر خودکشی نجفی در زندان کذب است

موکلم در سلامت کامل بسر می برد.

یکی از وکلای مدافع محمدعلی نجفی با تکذیب اخبار منتشره درباره اعزام موکلش به بیمارستان گفت: موکلم در سلامت کامل بسر می برد.

با انتشار خبر انتقال نجفی از زندان به بیمارستان باعث شد برخی اعلام کنند نجفی باز هم خودکشی کرده است.

حمید گودرزی در این باره اظهار کرد: خانواده موکلم به ملاقات او رفته‌اند و ایشان در صحت کامل به سر می‌برد. وی خبر انتقال نجفی به بیمارستان و شایعات مربوطه در این زمینه را تکذیب کرد.
 غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری هشتم مرداد ماه ۹۸ با اشاره به صدور رای پرونده قتل میترا استاد و ابلاغ آن به وکلای طرفین پرونده، گفت: در کیفرخواست، سه عنوان اتهامی برای متهم عنوان شده قتل عمد، ایراد صدمه غیرموثر در قتل و همچنین نگهداری اسلحه غیرمجاز.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: دادگاه در دو موضوع متهم را مجرم تشخیص داده؛ «قتل عمد» را محرز دانسته و با توجه به تقاضای اولیاء دم مبنی بر قصاص چون حق الناس است حکم به قصاص صادر کرده است. دادگاه در مورد «ایراد صدمه غیر موثر در قتل» رای برائت صادر کرده چون دادگاه بر خلاف دادسرا به این نتیجه رسید که صدمات وارده به مقتول «یک صدمه» بوده، دو تیر به او اصابت نکرده بلکه یک تیر ابتدائا به کف دست اصابت کرده از دست عبور کرده و در قفسه سینه مقتوله جای گرفته است.