۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استانداری ، فرمانداری » سیاست » قزوین
  • شناسه : 29582
  • ۰۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸
  • ارسال توسط :
خدمت رسانی مطلوب به مردم در روز طبیعت جدی گرفته شود
خدمت رسانی مطلوب به مردم در روز طبیعت جدی گرفته شود

خدمت رسانی مطلوب به مردم در روز طبیعت جدی گرفته شود

استان قزوین از طبیعت بکری برخوردار است و به طور قطع در روز طبیعت با حجم زیادی از مسافران همراه خواهد بود.

وقایع خبری / محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: در استان قزوین امسال هر چند در زمینه مسافر پذیری و تردد افزایش قابل توجهی داشته ایم و خوشبختانه با تلاش شبانه روزی دستگاه های ذیربط، حوادث و تلفات جاده‌ای کمتر از گذشته بوده که قابل تقدیر است.

وی افزود: عصر جدید قرن ملت ایران خواهد بود و حجم بالای مسافرت ها نشانگر نشاط در جامعه است و به عنوان خدمتگزاران استان قزوین برای افزایش نشاط اجتماعی با تمام توان تلاش خواهیم کرد.

استاندار قزوین تصریح کرد: با توجه به اینکه استان قزوین از طبیعت بکری برخوردار است و در نزدیکی بسیاری از محورهای اصلی سفر قرار دارد، به طور قطع در روز طبیعت با حجم زیادی از مسافران همراه خواهد بود که در این زمینه تدابیر لازم باید برای کنترل ترافیک و خدمات رسانی مطلوب به مردم اتخاذ شود.

اعلایی اظهار داشت: در زمینه مراکز بین راهی بایستی فرمانداری ها با دقت ورود کرده و نحوه خدمات رسانی در این مراکز را کنترل کنند تا شاهد نارضایتی نباشیم. 

وی گفت: تأکید مجموعه مدیریتی استان کاهش سوانح و تلفات جاده ای است و کاهش این آمار برای استان اهمیت بالایی دارد. 

استاندار قزوین یادآورشد: در تامین سوخت باید آمادگی لازم را داشته باشیم و برای تامین نان هم از سوی فرمانداران برنامه ریزی و نظارت شود تا کمبودی نداشته باشیم.