۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » قزوین
  • شناسه : 760
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸
  • ارسال توسط :
خدا هیچ فرصتی را برای اینکه کافران بر ما مسلط شوند قرار نداده است
خدا هیچ فرصتی را برای اینکه کافران بر ما مسلط شوند قرار نداده است

خدا هیچ فرصتی را برای اینکه کافران بر ما مسلط شوند قرار نداده است

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز پنجشنبه در دیدار رئیس و کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، با تأکید بر اهمیت شعار سال اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب امسال را سال رونق تولید معرفی کرده‌اند و شما عزیزان فرماندهان لشکری هستید که باید شعار سال را محقق کنند. امام جمعه قزوین با بیان اینکه امروز […]

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز پنجشنبه در دیدار رئیس و کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، با تأکید بر اهمیت شعار سال اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب امسال را سال رونق تولید معرفی کرده‌اند و شما عزیزان فرماندهان لشکری هستید که باید شعار سال را محقق کنند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه امروز دشمنان و مستکبران داروهای اساسی ما را نیز تحریم کرده‌اند، بیان کرد: باید مقاومتی همراه با امید و با اقدامات محکم و برنامه‌ریزی شده بدون آنکه ریاضتی باشد، در برابر دشمنان و مستکبران شکل دهیم و تحریم‌ها را به فرصتی برای جهش در حوزه اقتصاد تبدیل کنیم.

وی اظهار داشت: بیشترین آسیب پذیری کشور در حوزه اقتصادی است، اما با تکیه بر ظرفیت‌های بومی می توان شاهد شکوفایی اقتصاد بود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر توجه هر چه بیشتر به ظرفیت‌های بومی هر منطقه در حوزه اقتصادی، خاطرنشان کرد: فرصت‌های اقتصادی بسیاری در هر منطقه وجود دارد که می‌توانیم با تکیه بر آنها ظرفیت‌های تولید و اشتغال را فعال‌تر کرده و بر مشکلات فائق آییم.

وی بر ضرورت تشکیل اتاق‌های فکر با رویکرد نوآوری و ابتکار هر چه بیشتر در حوزه اقتصادی تاکید خاطرنشان کرد: خوشبختانه در کشور نیروهای جوان، خلاق، متخصص و نوآور بسیاری داریم که در کنار ظرفیت‌های خدادادی می‌توانیم با تکیه بر آنها، مشکلات معیشتی و اقتصادی را حل کرده و هر روز شاهد نوآوری‌ها و خلاقیت‌ها در این عرصه مهم باشیم.

آیت‌الله عابدینی با تأکید بر اینکه باید از خام فروشی در حوزه معدن پرهیز کنیم، گفت: معدن و صنعت زنجیره متصل بهم هستند که اگر به خوبی به یکدیگر متصل و هماهنگ شوند، شاهد تولید محصولاتی با ارزش بالا خواهیم بود و اشتغال زیادی ایجاد می‌شود.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه خام فروشی گرفتن فرصت‌های ایجاد اشتغال در کشور است، افزود: متأسفانه با صادرات نفت خام فرصت‌های اشتغال را در اختیار کشورهای دیگر قرار داده‌ایم و نباید این عرصه در حوزه معدن تکرار شود و تحقق این امر عزم جدی مسئولان را می‌طلبد.

وی جدی گرفتن معیارهای انقلابی در عرصه اقتصادی را ضروری عنوان کرد و ادامه داد: نباید معیارهای انقلابی در عرصه اقتصادی که همان استفاده از نیروهای خلاق، جوان، متخصص و توانمند است را نادیده گرفت و فرصت‌ها را در اختیار کشورهای دیگر قرار داد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: خدا هیچ فرصتی را برای اینکه کافران بر ما مسلط شوند قرار نداده است و امروز که بیشترین آسیب پذیری ما در عرصه اقتصادی است و امروز دست اندرکاران صنعت باید از ملت حمایت کرده و این حوزه را تقویت نمایند.

آیت‌الله عابدینی آلودگی‌های سیاسی، باندی و عزل و نصب‌های سیاسی را از آسیب‌های جدی حوزه اقتصادی دانست و اذعان کرد: عزل و نصب‌های سیاسی نه تنها آورده‌ای برای اقتصاد ما ندارد، بلکه با لطمه زدن به این حوزه، به دستاوردهای پیشینیان نیز آسیب می‌زند.

وی اقتصاد ربوی را یکی از مشکلات عقب ماندگی در این عرصه دانست و تصریح کرد: خدا می‌فرماید ربا به جایی نمی‌رسد و نابودی به همراه می‌آرود و باید تلاش کنیم از اقتصاد ربودی دوری کنیم.

امام جمعه قزوین بر پیشتازی مسئولان در استفاده از کالای ایرانی تأکید کرد و با بیان اینکه مردم در این حوزه از مسئولان جلوتر هستند، ابراز داشت: مسئولانی که مردم را به استفاده از کالای ایرانی تشویق می‌کنند خودشان باید در این عرصه پیشتاز باشند. نمی‌شود شما خودروی ایرانی را تبلیغ کنید اما خودروی خارجی سوار شوید.