۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استان ها » سیاست » شوراهای شهر و روستا » قزوین
  • شناسه : 37108
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۱۶
  • ارسال توسط :
خبرنگاران می توانند ضعف ها را ببینند و واقعیت ها را بگویند
خبرنگاران می توانند ضعف ها را ببینند و واقعیت ها را بگویند
در نشست های علنی شورا

خبرنگاران می توانند ضعف ها را ببینند و واقعیت ها را بگویند

تکمیل طرح های نیمه تمام از اولویت های شورا و شهرداری در این دوره است .

خبرنگاران بعنوان چشمان تیزبین جامعه می توانند با رصد نقاط ضعف شهردار و شورا و نقد عملکرد مدیریت شهری به تصمیم گیری درست مدیران کمک کنند.

مهندس علی فرمانی ، رییس شورای اسلامی شهر قزوین در مراسم تجلیل از خبرنگاران رسانه های استان قزوین که در تالار شهر برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار گفت: روشنگری جامعه مدیون تلاش خبرنگارانی است که با جسارت و قلم خود در مسیر اطلاع رسانی گام برداشته اند و در این راه ثابت قدمند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران بعنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان می توانند با شناسایی چالش ها و مشکلات، مطالبات را به مدیران منتقل کرده و در گره گشایی از امور تسریع کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین یادآورشد: تمام جلسات شورا (به جز موارد محدود) علنی برگزار می شود تا خبرنگاران بتوانند درجلسات حضور یافته و بحث ها ، گفتگو هاونگاه کارشناسی اعضای شورا را از نزدیک ببیند و در جریان نحوه بررسی نامه ها و مصوبات قرار گیرند.

فرمانی تاکید کرد: خبرنگاران می توانند در نشست های علنی شورا ضعف ها را ببینند و واقعیت ها را بگویند تا خادمان مردم هرچه بهتر بتوانند با عزم راسخ در مسیر خدمت رسانی حرکت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین افزود: علاقمندیم تا ارتباط مسئولان با خادمان ملت و جامعه خبرنگاران بیشتر شود تا بتوانیم در کنار شما فعالان رسانه خادمان بهتری برای شهروندان باشیم.

فرمانی درپایان گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام از اولویت های شورا و شهرداری در این دوره است و تلاش می کنیم با افتتاح طرح ها خدمت رسانی مناسبی به مردم شهر قزوین صورت گیرد.