۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رسانه ها » فرهنگ و هنر » قزوین
  • شناسه : 30627
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
  • ارسال توسط :
خبرنگاران دغدغه مند هستند و باید قدرشان را بدانیم
خبرنگاران دغدغه مند هستند و باید قدرشان را بدانیم

خبرنگاران دغدغه مند هستند و باید قدرشان را بدانیم

اگر از خبرنگاران حمایت نشود در اطلاع رسانی و تولید محتوای فرهنگی با مشکل مواجه خواهیم شد.

مراسم هفتمین روز درگذشت خبرنگار پیشکسوت قزوین مرحوم سید مرتضی نصری ظهر سه شنبه در مجتمع فرهنگی میرعماد قزوین برگزار شد. در این مراسم که آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، فائزی ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، سرهنگ کشاورز،رییس بسیج رسانه استان قزوین و جمعی از خبرنگاران و مدیران رسانه های گروهی، مطبوعات و پایگاههای خبری حضور داشتند یاد خبرنگار پیش کسوت استان قزوین گرامی داشته شد.

حجت الاسلام خلج از فعالان رسانه در این مراسم با اشاره به سوره قلم و جایگاه قدسی قلم تصریح کرد: اهل قلم با درد و رنج مانوس است و مشکلات را می فهمد و در بیان آن حاضر است سختی های فراوانی تحمل کند.

وی بیان کرد: بهتر است به جای این که پس از مرگ افراد از آنها یاد کنیم در زمان حیاتشان قدردان خدماتشان باشیم و چهره های تاثیرگذار را در زمان مناسب مورد تکریم و تقدیر قرار دهیم.

این فعال حوزه رسانه تصریح کرد: خبرنگاران دغدغه مند هستند و باید قدرشان را بدانیم و از متولیان فرهنگی کشور و استان انتظار داریم در رسیدگی به معشیت و زندگی فعالان رسانه دغدغه مند باشند.

حجت الاسلام خلج تاکید کرد: خیلی از خبرنگاران در گذران زندگی خود دچار چالش هستند و اگر از خبرنگاران حمایت نشود در اطلاع رسانی و تولید محتوای فرهنگی با مشکل مواجه خواهیم شد.

این فعال رسانه یادآورشد: باید مراقب باشیم و نگذاریم فرهنگ آسیب ببیند و به موقع قدردان نیروهای انسانی با ارزش خود باشیم تا پرچم رسانه ها همچنان برافراشته باشد.

وی درپایان گفت: اگر شهدا جان خود را دادند تا نظام بماند فعالان رسانه هم با تاسی از شهید آوینی با دغدغه مندی در مسیر حل مشکلات گام برمی دارند و با روشنگری به فرهنگ خدمت می کنند که باید قدران آنها باشیم.

image_2022_5_31-23_17_52_798_beW