۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین » مجلس شورا ی اسلامی
  • شناسه : 24832
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
  • ارسال توسط :
خبرنگاران؛ فریاد رسای مردم
خبرنگاران؛ فریاد رسای مردم

خبرنگاران؛ فریاد رسای مردم

رسالت الهی خبرنگاران برای روشنگری و تنویر افکار عمومی و انتقال پیام، شمه‌ای از رسالت الهی انبیاء است.

دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران پرتلاش و دغدغه مند، آنها را فریاد رسای مردم و نماینده افکار عمومی برشمرد .

به گزارش “وقایع خبری” در این پیام آمده است: درود بر شما خبرنگاران عزیز که با پرسشگری، مطالبه‌گری و روشنگری همواره در پی دغدغه‌های مردم هستید، از مردم هستید، از مردم گفتید و فریاد رسای مردم شدید. خبرنگار توانا؛ شما نمایندۀ افکار عمومی هستید و من می‌دانم در این نمایندگیِ مهم چه رنج‌هایی نهفته است، اما معتقدم سوگند خداوند به قلم و تکلیف مقدس شما برای حفاظت از مرزهای اندیشه و آگاهی به شغل و زندگی‌تان برکت خواهد داد.

رسالت الهی خبرنگاران برای روشنگری و تنویر افکار عمومی و انتقال پیام، شمه‌ای از رسالت الهی انبیاء است. پیامبران این خبررسانان ملکوتی از آن حادثۀ شگرف به ما می‌گویند «از چه چیز پرسشگری می‌کنند؟ از آن خبر بزرگ/ قرآن کریم- نبأ- ۱و۲».

در شروع تحول در نظام مدیریتی کشور به سمت خدمت به مردم و انقلاب اسلامی، بی شک شما خبرنگاران پرتلاش و دغدغه‌مند برای تعالی مردم، اسلام و انقلاب عزیز وظایف دشوار و حساسی بر عهده دارید. برایتان آرزوی موفقیت دارم.

در پایان ضمن تشکر از زحمات شما و تبریک و گرامیداشت روز خبرنگار به شما عزیزان، یاد، نام و خاطرۀ درگذشتگان حوزه رسانه به ویژه بانوی اهل قیام و قلم، خبرنگار عدالت‌طلب و انقلابی مرحومه «لیلا امیری» که تجسمی از سوگند خداوند به قلم بود را گرامی می‌داریم.