۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » بهداشت و درمان » درمان » رسانه ها » نظام سلامت
  • شناسه : 20210
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
  • ارسال توسط :
خبرسازی های کرونایی، مضحک است
خبرسازی های کرونایی، مضحک است

خبرسازی های کرونایی، مضحک است

خارج از شبکه، به هیچ فردی واکسن کرونا تزریق نحواهد شد.

دکتر علیرضا رئیسی در گفتگو با رسانه ملی افزود: مطمئن باشید از این پس خبرهای عجیبی منتشر خواهد شد، مثل ماجرای خبرسازی ها در خصوص واکسن فایزر که گفتند به فلان جا و بهمان جا دادند یا موضوع واکسن پاییزه آنفولانزا که جعل کردند.

به گزارش “وقایع خبری” معاون امور بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: اینگونه مطالب خنده دار است و خدا را شکر که دشمنان ما نادان و کم عقل هستند، مثلا نامه ای جعل بکنی به این مضحکی! 

رئیسی با انتقاد از رفتار دشمنان ملت ایران بویژه در خصوص شیوع کرونا ، تصریح کرد: زمانی ایران را تحت فشار قرار می دادند که دیر اعلام کردند، این گذشت ، سپس گفتند آمار شما بالاست که دیدند آمار خودشان بالاتر است و بعدش گفتند واکسن بخرید ، این هم از واکسن ، این هم تمام شد حالا به اینگونه خبرهای جعلی مضحک روی آورده اند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: ما حتی برای ویال خالی واکسن هم برنامه داریم و کسی نمی تواند ویال خالی تزریق شده دستش باشد زیرا برنامه دارد و در سامانه ثبت و معدوم می شود.

دکتر رئیسی خاطرنشان کرد: خواهش می کنم مردم واقعا به این حرفا ها توجه نکنند و همانطور که هر حرفی را که تا کنون زده ایم، ایستاده ایم و عمل کردیم، از این پس هم عمل می کنیم و خارج از شبکه، به هیچ فردی واکسن کرونا تزریق نحواهد شد.