۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 39720
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۵۷
  • ارسال توسط :
خانواده‌های شهدا و ایثارگران صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند
خانواده‌های شهدا و ایثارگران صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند

خانواده‌های شهدا و ایثارگران صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند

مرمت و ساماندهی گلزار شهدای شهر قزوین از مهمترین نیازهای خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

مرمت و ساماندهی گلزار شهدای شهر قزوین از مهمترین نیازهای خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

سمیه اسمعیلی ؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در دیدار خود با طیب ملکی‌پور فرماندار شهرستان قزوین گفت: مرمت و ساماندهی گلزار شهدای شهر قزوین از مهمترین نیازهای خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.
وی افزود: مسئولان استانی باید در این ساماندهی هر کاری که از دست‌شان بر می‌آید انجام دهند تا بتوانند رضایت واقعی والدین و بازماندگان شهدا را به دست آورند.
اسمعیلی با اشاره به اینکه گلزارهای شهدای استان قزوین یک بار ساماندهی شده‌اند، گفت: بعد از این ساماندهی مسئولیت حفظ و حراست از گلزارهای شهدا بر عهده شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و بخشداری‌ها گذاشته شده، لذا باید در این راستا وظایف محوله خودشان را به خوبی انجام دهند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به نامگذاری معابر اصلی و فرعی به نام شهدا افزود: برخی از نامگذاری این معابر باقی مانده که باید در این راستا اقدامات لازم انجام شود.
وی از فرماندار قزوین خواست که شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستانی برگزار شود تا مسئولان شهرستان تصمیم‌های مربوطه در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را اتخاذ کنند.
این مقام مسئول به طرح سپاس دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران اشاره کرد و گفت: این طرح با اجرای رزمایشی به منظور تجلیل مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی از مقام والای این عزیزان طی چند روز در ماه جاری اجرا خواهد شد.
فرماندار شهرستان قزوین نیز در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین و کلیه همکاران او در خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگران گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند زیرا امنیت و آرامش کشور مدیون جانفشانی‌های آآنان است.
این مقام مسئول در اجرای ساماندهی و مرمت گلزارهای شهدای شهر قزوین و طرح سپاس دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران قول مساعدت داد و افزود: اجرای این برنامه‌ها در اولویت کاری فرمانداری قزوین است.