۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » تهران
  • شناسه : 21792
  • ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۵۰
  • ارسال توسط :
حکم قصاص خواننده رپ صادر شد
حکم قصاص خواننده رپ صادر شد

حکم قصاص خواننده رپ صادر شد

این حکم قابل اعتراض بوده و قضات دیوان عالی کشور به بررسی آن خواهند پرداخت.

قضات شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران حکم قصاص خواننده رپ را صادر کردند.
وقایع خبری- صبح دیروز و پس از برگزاری دو جلسه دادگاه برای رسیدگی به اتهام حمید، خواننده رپ به اتهام قتل همسر مادرش وی از سوی قضات شعبه دهم دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد.
رسیدگی به این پرونده از مرداد سال ۹۶ با فوت مردی ۶۶ ساله به نام هوشنگ در بیمارستان آغاز شد. تحقیقات مأموران مشخص کرد که هوشنگ پس از درگیری با پسرخوانده‌اش حمید به قتل رسیده و پس از آن حمید به عنوان متهم بازداشت شد. اما در بازجویی‌ها موضوع قتل را انکار کرد و در توضیح ماجرا گفت: پس از آنکه ناپدری‌ام هوشنگ مادرم را کتک زد با او درگیر شدم و هلش دادم اما سرش به گلدان خورد و بعد هم جان باخت. من او را نکشتم.
به این ترتیب متهم با صدور قرار مجرمیت به زندان رفت اما پس از مدتی با قرار وثیقه از زندان بیرون آمد تا اینکه در اسفند سال ۹۹  با برگزاری دو جلسه دادگاه محاکمه شد.
از سوی دیگر پزشکی قانونی نیز عنوان کرد که علت مرگ وارد شدن ضربه به سر مقتول بوده و بیمارستان هم این موضوع را تأیید کرده است. بنابراین با توجه به درخواست قصاص از سوی اولیای دم – یکی از فرزندان مقتول – در نهایت صبح روز گذشته حکم قصاص برای این خواننده از سوی قضات شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران صادر شد.
این حکم قابل اعتراض بوده و قضات دیوان عالی کشور به بررسی آن خواهند پرداخت.