۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرداری » قزوین
  • شناسه : 6946
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
  • ارسال توسط :
حکم سیاوش طاهرخانی امضاشد
حکم سیاوش طاهرخانی امضاشد
از سوی وزیر کشور ؛

حکم سیاوش طاهرخانی امضاشد

اکنون باید به عملکرد درفشانی در مدت سرپرستی او در شهرداری قزوین نمره قابل قبولی داد

وقایع خبری : سرانجام پس از هفته ها انتظار حکم شهردارشدن ” سیاوش طاهرخانی ” از سوی وزیرکشور امضا شد و رسما” طاهرخانی مسوولیت گرفت این در حالی است که پس از استعفای صفری از این سمت ، محمد درفشانی ؛ سرپرستی شهرداری را همزمان با مدیرعاملی سازمان فرهنگی ورزشی قزوین برعهده داشت .

مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های کشور نیز  با تایید خبر صدور حکم طاهرخانی گفت: به موجب تبصره (۳) ماده (۸۰ ) قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران؛ انتصاب شهرداران در شهرهای با جمعیت بیشتر از ۲۰۰ هزار نفر و مراکز استان بنا به پیشنهاد شورای شهر و حکم وزیر کشور صورت می‌گیرد.

در بخشی از این حکم آمده است: امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و با درنظر گرفتن صرفه و صلاح شهر و توزیع عادلانه خدمات و امکانات در مناطق، مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهری و به کارگیری خلاقیت و نوآوری در اداره امور شهر، نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و سیاست‌های دولت تدبیر و امید میسر گردد..

** اگرچه درآغاز معرفی درافشان به عنوان ” سرپرست شهرداری قزوین ” بسیاری از چهره های سیاسی

استان علم مخالفت بلندکرده بودند ؛ اما اکنون باید به عملکرد او در مدت سرپرستی نمره قابل قبولی داد و به این باور رسید که او حتی می توانست حکم ” شهردار” را نیز برای خود دریافت نماید . به محمد درافشانی خسته نباشید می گوییم و برای سیاوش طاهرخانی آرزوی توفیق می نماییم .