۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 6676
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
  • ارسال توسط :
حوادث خونین در پیچ و تاب جاده ها و راه های استان قزوین
حوادث خونین در پیچ و تاب جاده ها و راه های استان قزوین

حوادث خونین در پیچ و تاب جاده ها و راه های استان قزوین

در برخورد قطار باتریلی یک نفر جان باخت .

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: برخورد ۵ دستگاه خودرو در محور اتوبان قزوین به زنجان سه کشته و ۲۴ مصدوم برجای گذاشت.

وقایع خبری: پیمان نامدار رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان به خبرنگاران گفت : این حادثه در حدود ساعت ۲ بامداد امروز در آزادراه قزوین به زنجان نرسیده به ضیاء آباد بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس، پراید، دو دستگاه کامیون و یک دستگاه کامیونت ایسوز اتفاق افتاده که متاسفانه ۳ نفر از سرنشینان خودروها در محل جان باختند و ۲۴ نفر نیز مصدوم شده اند.

وی افزود: یک نفر از مصدومان در محل حادثه درمان شده و ۲۳ نفر دیگر با امبولانس های مرکز فوریت های پزشکی استان به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی یادآورشد: ۱۸ نفر از مصدومان به بیمارستان شفا و ۷ نفر به بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان و دو نفر هم به بیمارستان الغدیر ابهر منتقل شدند.

این مقام مسوول هم چنین گفت : در حادثه دیگری در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز درآبیک استان قزوین بر اثر برخورد قطار با تریلی و پراید یک نفر جان باخت.

یادآوری می شود در ۳۰ آبان ماه نیز قطار مسافربری تهران، رشت در جاده قدیم آبیک، جاده زرگر جنب راه آهن با خودروی پراید برخورد کرد که در این حادثه ۲ سرنشین مرد این خودرو که ۳۰ و ۳۱ ساله بودند جان خود را از دست دادند.