۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 37254
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
  • ارسال توسط :
حمایت بنیاد شهید قزوین از طرح های خلاقانه استارت آپی
حمایت بنیاد شهید قزوین از طرح های خلاقانه استارت آپی

حمایت بنیاد شهید قزوین از طرح های خلاقانه استارت آپی

ترویج فرهنگ نوآوری و کارآفرینی، توانمندسازی جامعه هدف از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد علمی است.

وقایع خبری: بنیاد شهید و امور ایثارگران با بهره گیری از ظرفیت نخبگان شاهد و ایثارگر می تواند ضمن اثرگذاری در تولید علم، با ارایه ایده های جدید در کسب و کارها نیز منشاء خیر برای جامعه هدف خود باشد.

دکتر سمیه اسمعیلی ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با تاکید بر حمایت از طرح های خلاقانه و استارت آپی جامعه ایثارگران گفت: رشد و گسترش ایده های نو در دنیای کسب و کار با استفاده از استارت آپ ها می تواند زمینه های اشتغال را بیش از پیش فراهم کند.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام چهارمین رویداد استارت آپی سرآمدان شاهد و ایثارگر،‌تصریح کرد : ایثارگران تا ۳۰ شهریور ماه سال جاری فرصت دارند تا آثار خود را با مراجعه به دفتر دانش‌پژوهان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ارسال کنند.

اسمعیلی تصریح کرد: این رویداد در محورهای فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و مستندسازی نرم‌افزارها، اپلیکیشن‌ها و بازی‌های رایانه‌ای، خدمات آموزشی، خدمات اداری و حقوقی در سازمان، سلامت، مراقبت‌های سالمندی و امور جانبازان، امداد و نجات، گردشگری و هتلداری، بانکی و بیمه‌ای، کشاورزی و دامداری، اشتغال، مسکن (ساخت، بهره‌برداری و هوشمندسازی)، نفت و انرژی‌های تجدیدپذیر، لجستیک (دریایی، زمینی و هوافضا) و تجهیزات پزشکی، امداد و نجات است.

به گفته این مسوول ، طرح‌ و ایده‌های جامعه ایثارگران ضمن معرفی به مراکز رشد دانشگاه‌ها، پارک‌های فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان، توسط داوران بررسی و از برگزیدگان با اهدای جوایزی تجلیل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این فراخوان با هدف توانمندسازی استارت‌آپ‌ها تا سطح تجاری سازی و تبدیل شدن به شرکت‌های دانش‌بنیان، شناسایی و معرفی نخبگان برتر شاهد و ایثارگر به جامعه و فعال‌سازی خانه‌های خلاق و نوآوری برگزار شده است.

اسمعیلی افزود: ترویج فرهنگ نوآوری و کارآفرینی، توانمندسازی جامعه هدف در راستای ایده‌پردازی با تاکید بر نوآوری و فناوری، توانمندسازی در حوزه تجاری‌سازی ایده‌ها و توسعه کسب و کار و در نهایت کاهش ریسک از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد علمی است.

وی یادآور شد: همچنین پرورش ایده‌های خام در راستای پذیرش در پارک علم و فناوری و اکوسیستم فناوری کشور و توانمندسازی افراد جویای کار با هدف جذب در بازار کار را می توان از دیگر اهداف این رویداد علمی برشمرد.