۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » تهران » صنعت، معدن و تجارت
  • شناسه : 17869
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
  • ارسال توسط :
حمایت از تولید فقط شعار نیست
حمایت از تولید فقط شعار نیست

حمایت از تولید فقط شعار نیست

شعار قوه قضاییه در وهله اول آن است که هیچ کارخانه‌ای تعطیل نشده و هیچ کارگری بیکار نشود .

وقایــع خبری: معاون قضایی دادستان کل کشور با اشاره به اینکه امروز ۱۷ هزار کارگر یک برند معروف لبنیات کشور با توجه به مشکلات پیچیده در معرض بیکاری هستند، گفت: حمایت از تولید فقط شعار نیست و اگر مسؤولان عالی در عین دانستن مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی بزرگ، آن را رفع نکنند، این یک گناه نابخشودنی است.

سعید عمرانی در جریان بازدید از دو کارخانه تولیدی و صنعتی لبنیات و نساجی در شهرستان شهریار، گفت : قوه قضاییه دو سال است که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و دستور مستقیم آیت الله رئیسی وارد موضوع حمایت و گره‌گشایی از بخش تولید شده است.

وی افزود: در جریان این دستور سرکشی‌، استماع مشکلات و پیگیری حل آن‌ها در دستور کار است و با توجه شرایط موجود در سیستم‌های اداری، برخی قوانین دست و پاگیر اداری وجود دارد که راه و دست تولید کننده را در حوزه‌های ارزی، گمرکی و غیره می‌بندد.

معاون دادستان کل کشور بیان داشت: مکلف هستیم که با تمام ظرفیت، قدرت و بر اساس موازین قانونی حمایت کنیم تا از چنین مجموعه‌ای با ۱۷ هزار نفر کارگر و سرپا بودن آن حمایت کنیم.

عمرانی گفت: شعار قوه قضاییه در وهله اول آن است که هیچ کارخانه‌ای تعطیل نشده و هیچ کارگری بیکار نشود و باید مسؤولان بالادستی نسبت به این کارخانه‌ها و واحدها نگاه ویژه‌ای داشته باشند و حتما بن‌بستی وجود ندارد.

وی ادامه داد: نسبت به مشکلات موجود این کارخانه ابراز نگرانی می‌کنم؛ بابت اینکه ۱۷ هزار کارگر در خطر بیکاری باشند علی رغم اینکه تولیدات این کارخانه با برندهای جهانی قابل رقابت است.

معاون قضایی دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: تولید فقط شعار نیست و اگر مسؤولان پای کار نباشند و مشکلات این واحدها را در عین دانستن رفع نکنند، یک گناه نابخشودنی بوده و قول ما در قوه قضاییه این است که با تمام قدرت و ظرفیت از این واحدها حمایت کنیم.