۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 26598
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
  • ارسال توسط :
حل اختلاف ۳۰ ساله سه طایفه در بخش بشاریات قزوین
حل اختلاف ۳۰ ساله سه طایفه در بخش بشاریات قزوین

حل اختلاف ۳۰ ساله سه طایفه در بخش بشاریات قزوین

فعالیت و کارهای خیر خواهانه اعضاء شوراهای حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش بسیار ارزشمند و ماندگار است.


به گزارش “وقایع خبری ” به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، رئیس توسعه حل اختلاف استان قزوین با اعلام این خبر گفت: در پی اختلاف دیرینه سه طایفه در یکی از مناطق روستایی بخش بشاریات از سال ۷۰ تاکنون شاهد وقوع نزاع های متعدد در این منطقه بوده ایم که در برخی موارد با آسیب های جسمی همراه بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین محمد حیدری افزود: در راستای جلوگیری از تشدید منازعات و سرایت آن به نسل های بعدی این طوایف، با وساطت رییس دادگاه و اعضاء شورای حل اختلاف بخش بشاریات جلسات مکرری در شورا و در محل سکونت آنها به صورت شبانه روزی برگزارگردید که طی مدتی کمتر از ۵ ماه منجر به حل و فصل اساسی مشکلات واختلافات دیرینه شد.
این مقام قضایی تصریح نمود: با مصالحه طرفین دعوی قریب به ۱۴ فقره پرونده مختومه گردید. حجت الاسلام حیدری همچنین بیان داشت: از اقدامات و تلاش اعضای شورای حل اختلاف بخش بشاریات که با فعالیت جهادی و انجام جلسات مکرر اختلافات خانوادگی طوایف را حل و فصل نمودند، تشکر می نمایم.
وی با تقدیر و تشکر از اعضاء شوراهای حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش در پرونده های مختلف و مهم قضایی ، بیان داشت : فعالیت و کارهای خیر خواهانه اعضاء شوراهای حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش بسیار ارزشمند و ماندگار است و امیدواریم با حمایت معنوی و مالی مسئولان از تلاش ها و خدمات این عزیزان تقدیر بعمل آید.