۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 23283
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱
  • ارسال توسط :
حضور و مشارکت  حداکثری در انتخابات وظیفه همگانی است
حضور و مشارکت  حداکثری در انتخابات وظیفه همگانی است

حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه همگانی است

انتخابات یکی دیگر از خرمشهرهایی که باید فتح گردد.

امیدواریم انتخاباتی پر شور و با مشارکت حداکثری داشته باشیم که هم امیدی برای مستضعفین جهان که به انقلاب اسلامی دل بسته اند و هم مایه دل سردی برای دشمنان اسلام باشد.

به گزارش وقایع خبری ، حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در جلسه کمیته برنامه ریزی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین با گرامیداشت حماسه سوم خرداد ماه بیان کرد: سوم خرداد یکی از مهم ترين وقایع در تاريخ انقلاب اسلامي بود. فتح خرمشهر نه يک واقعه نظامی، بلکه يك مفهوم انسانی است.

وی تصریح کرد: تاریخ ايران مملو از حوادث تلخ و شيرين و فراز و نشيب‌هاي مختلف است. تاریخ معاصر ما با شكست و سقوط و عقب‌نشينی و از دست رفتن بخش‌های مختلف كشور و تسليم شدن در برابر قدرت‌های بيگانه آغشته شده بود اما با پيروزی انقلاب اسلامی جريان تاريخ در ايران مسير متفاوتی را در پيش گرفت.

حجت الاسلام مجیدی در ادامه با اشاره به اینکه انتخابات یکی دیگر از خرمشهرهایی که باید فتح گردد، تاکید کرد: امروز استکبار در یک جبهه قرار گرفته و به دنبال جلوگیری از حضور مردم در انتخابات است لذا برای ایجاد فضای شور و نشاط و حضور حداکثری مردم در پای صندق های رأی، باید با تمام ظرفیت هایی که داریم به میدان بیائیم و ان شالله به مدد الهی و با حضور مردم شاهد فتح الفتوح خرمشهری دیگر خواهیم بود.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین با تاکید بر اینکه مشارکت در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی همه شهروندان است، بیان کرد: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه همگانی است و این مشارکت حداکثری برای نظام اسلامی و کشور خصوصاً در برهه حساس کنونی و هجمه های بیشمار دشمنان، عزت بخش و اقتدارآفرین خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه ریزی های پیچیده دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی به منظور تزریق ناامیدی در مردم تاکید کرد: همه ما باید شرکت پرشور در انتخابات را به عنوان یک تکلیف باور داشته باشیم و با مشارکت حداکثری مشت محکمی بر دهان بدخواهان این نظام و انقلاب بزنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: مقاومت مظلومانه و مقتدرانه که در یمن و فلسطین رخ داده است، همه از برکات ایستادگی ملت ایران است که این ایستادگی حتماً دربرابر ظلم و زورگویی مستکبران از وجوه تمدنی انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام مجیدی در پایان گفت: امیدواریم انتخاباتی پر شور و با مشارکت حداکثری داشته باشیم که هم امیدی برای مستضعفین جهان که به انقلاب اسلامی دل بسته اند و هم مایه دل سردی برای دشمنان اسلام باشد.