۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 8141
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹
  • ارسال توسط :
حضور مردم در  انتخابات می‌تواند تضمین کننده امنیت و بقای جمهوری اسلامی باشد
حضور مردم در  انتخابات می‌تواند تضمین کننده امنیت و بقای جمهوری اسلامی باشد

حضور مردم در انتخابات می‌تواند تضمین کننده امنیت و بقای جمهوری اسلامی باشد

انقلاب اسلامی یکی از با ارزش‌ترین انقلاب‌ها است

هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین ظهر امروز و پیش ازخطبه های نماز جمعه در مسجدالنبی(ص) شهر قزوین با اشاره به دهه فجر گفت : انقلاب اسلامی یکی از با ارزش‌ترین انقلاب‌ها است و این روزها یاد آور خاطرات شیرینی برای ملت و به ویژه نسل ما است.

وی با بیان اینکه استان قزوین دارای ظرفیت‌های ارزشمندی است، افزود: دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مناسبی است تا از این فرصت برای خدمت صادقانه‌ و خالصانه به مردم و ملت بهره‌مند شویم.

استاندار قزوین بیان کرد: مشکلاتی در استان قزوین در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه توسعه وجود دارد و استان در این حوزه ضعیف است که البته جا دارد در راستای توسعه آن تلاش کرد.

جمالی‌پور با اشاره به وحدت و یکرنگی موجود در استان یادآور شد: امروز شاهد همدلی مناسبی بین مسوولان استان هستیم و از این همدلی می‌توان در راستای حل مشکلات مردم و توجه به دغدغه‌های آن گام برداشت.

وی با اشاره به ارزش و اهمیت توجه به حقوق مردم و رضایتمندی آنها اضافه کرد: ما امروز مسولیت سنگینی را در برابر مردم بر عهده داشته و تلاش می‌کنیم تا به حقوق آنها توجه کرده و از این فرصت برای خدمتگزاری به آنها بهره‌مند شویم.

استاندار قزوین با بیان اینکه دشمن از ابتدا همواره سعی در آسیب زدن به نظام اسلامی داشته است، گفت: دشمن در توطئه‌های جدید خود تلاش دارد تا بین مردم و مسوولان فاصله ایجاد کند و برای رسیدن به اهداف خود از اختلاف‌افکنی بین قوا و ناکارآمد نشان دادن مسوولان در بین مردم استفاده می‌کند لذا ما باید به این توطئه‌ها آگاهی داشته باشیم تا بتوانیم با آن کنار بیائیم.

جمالی‌پور خاطرنشان کرد: باید به جایگاه مردم توجه کرد چرا که دغدغه و نظر آنها دارای اهمیت است؛ ما موظفیم تا احترام به مردم و توجه به رفاه آنها را درنظر داشته و رضایتمندی آنها را ایجاد کنیم.

وی با اشاره به چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در آستانه ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستیم و این دو مناسبت دارای اهمیت ویژه‌ای است چراکه دشمن به این روز سرنوشت ساز توجه ویژه دارد.

استاندار قزوین، انتخابات را نماد دموکراسی و مردم سالاری دینی عنوان کرد و ادامه داد: باید به این موضوع توجه کرد و درنظر داشته باشیم که حضور مردم در انتخابات می‌تواند تضمین کننده امنیت و بقای جمهوری اسلامی باشد لذا اهمیت حضور مردم در انتخابات در همین امر تبیین می‌شود.

جمالی‌پور در ادامه به مهم‌ترین پروژه‌ها و طرح‌ها در دهه فجر اشاره و عنوان کرد: افتتاح طرح‌هایی را در دهه فجر پیش‌بینی کرده‌ایم که افتتاح در حوزه کشاورزی و صنعتی از جمله این طرح‌ها است.

وی گفت: تلاش داریم تا بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی و بیمارستان یکهزار تختخوابی استان را توسعه دهیم و این موضوع از جمله اولویت‌های ما در حوزه سلامت استان، تسریع در پروژه‌های عمرانی و کشاورزی از جمله دو خطه شدن راه آهن قزوین و تهران، انتقال آب شرب از طالقان و آبیک به شهرها و روستاها نیز از جمله اولویت‌ها در حوزه عمرانی است.