۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » قزوین
  • شناسه : 1858
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۸:۴۴
  • ارسال توسط :
حراست، محرم اسرار سیستم های اداری است
حراست، محرم اسرار سیستم های اداری است

حراست، محرم اسرار سیستم های اداری است

مهندس یوسف پرواسی بعنوان رئیس جدید اداره حراست مخابرات منطقه قزوین معرفی شد.

مراسم تکریم و معارفه رئیس حراست مخابرات منطقه قزوین ، با حضور سرپرست مخابرات منطقه قزوین ، معاون امور استانهای دفتر مرکزی حراست شرکت مخابرات ایران ، مدیر کل حراست استان و جمعی از مدیران و معاونین مخابراتی در سالن اجتماعات مخابرات منطقه قزوین برگزار گردید.

در این مراسم دکتر امینی ، رئیس حراست کل استان با اشاره به این که اطلاعات و ارتباطات در عصر کنونی تاثیرات شگرف و بی بدیل پدید آورده ، بیان کرد: از زمانهای گذشته تا به امروز صحبت از فناوری و تاثیر آن بر زندگی وجود داشته تا جایی که امروز دیگر زندگی بدون فناوری ، کیفیت مورد نظر را نخواهد داشت.

وی در ادامه افزود: در دنیای امروز، فناوری اطلاعات بسیاری از جنبه‌های زندگی بشر را تحت تأثیر قرار داده و رفته رفته با گذر زمان شیوه‌های سنتی زندگی را با جایگزینی فناوری نوین، به شکل الکترونیکی تغییر داده است.

دکتر امینی با تاکید بر لزوم صیانت از قداست کار حراست، گفت: دیدگاه صیانتی حراست به سالم‌سازی محیط، کمک می‌کند و ایجاد فضای سالم و امن باعث رشد انگیزه‌های کاری می‌شود.
در ادامه ی این مراسم مهندس عیسی آبادی معاون امور استان های حراست شرکت مخابرات ایران  با اشاره به جایگاه حراست در سازمانها گفت:تصمیم سازی،تاثیر گذاری وپاسخگو بودن سه مشخصه ، مجموعه ی  حراست هر سازمانی  است که درصورت آراسته شدن به آن اهداف حراست که همانا حفظ وارتقاء توان حفاظتی مجموعه،همیاری ومساعدت مدیران،ارتقاء سلامت اداری وهمچنین ایمنی وسلامت سازمان است محقق می شود.

 وی نقش حساس مسئولان حراستها را پیشگیری خواند چراکه درصورت عدم پیشگیری سازمان دچار انحراف خواهدشد و با بیان اینکه حضور مستمر در کنار کارکنان ، برای بالندگی سیستم، وظیفه ذاتی حراست است، خاطرنشان کرد: پیشگیری از تخلفات و صیانت از حیثیت و جایگاه سازمان، از وظایف و ماموریت های اصلی حراست در مجموعه های کاری است.
وی با اشاره به اینکه حراست، محرم اسرار سیستم های اداری است، افزود: نقش ارشادی و پیشگیری در مسیر خدمت‌رسانی بهتر به مردم و جلب رضایت‌مندی عمومی، مهم‌ترین اولویت کاری حراست‌هاست.
عیسی آبادی با بیان نقش خطیر عوامل حراست در مراقبت و حراست از دستاوردهای نظام، اظهار کرد: کشور ما به افراد کاردان و تلاشگر نیاز دارد و همه باید برای حفظ کرامت و شخصیت انسان ها، اهتمام کنیم. در این مراسم مهندس یوسف پرواسی بعنوان رئیس جدید اداره حراست مخابرات منطقه قزوین معرفی و از تلاش های آقای ایوبی راد  تقدیر بعمل آمد