۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » مازندران
  • شناسه : 27073
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
  • ارسال توسط :
حالا وقت همکاری ملی است
حالا وقت همکاری ملی است

حالا وقت همکاری ملی است

رهبر بار‌ها گوشزد کرد که مسیر ما مسیر مردم سالاری دینی است.

وزیر کشور امروز در آیین تکریم و معارفه استاندار مازندران در سالن الغدیر سپاه استان در ساری گفت:مسیرپیشرفت کشوراز مسیر دولت گسترده اسلامی می‌گذرد، انقلاب و نظام و مردم ما رسالت بزرگی دارند و بسیاری از کشور‌ها از جمله ملل مستضعفان و مظلومان، نگاه شان به پیشرفت و آینده ایران است.

به گزارش “وقایع خبری” احمد وحیدی افزود:دولت سیزدهم دولت مردمی است،یعنی دراین دولت نباید فاصله‌ای بین مردم و دولت باشد و همه امور دست مردم باشد و دولتمردان جز غم مردم و خدمت به آن‌ها دغدغه‌ای نداشته باشد و باید دانست بدون وفاق ملی هیچ جامعه‌ای به سرمنزل مقصود نخواهد رسید.

وزیر کشور تصریح کرد: استان مازندران سرزمین خاطرات ارزشمند، دلاوری‌ها و حماسه است که هر کدام به اهل بیت وصل هستند که از عمق معرفت مردم آن شکل می‌گیرد.

وحیدی: مسیر پیشرفت کشور از مسیر دولت اسلامی می‌گذرد

وحیدی افزود: ظرفیت‌های استان زیاد است، که از جمله می‌توان به رتبه اول تولید برنج، رتبه دوم در تولید مرکبات، رتبه اول تولید گل‌های زینتی، مرغ و تخم مرغ و آبزیان در کشور اشاره کرد، اما چیزی که در این میان مهم است بهره بردن از همه ظرفیت هاست.

وی تصریح کرد: حرکت و تحول اساس انقلاب است که باید در بستری سامان یافته دائمی باشد، اما نکته مهم رسیدن به یک هدف مهم یعنی رفع مشکلات مردم است.

وزیر کشور افزود: مازندران با ظرفیت‌های گسترده اش باید حداقل ۱۵ میلیارد دلار صادرات داشته باشد، برای نمونه می‌توان به ماهیان خاویاری اشاره کرد که متاسفانه تولید کار و ثروت در این زمینه کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه مسئولان باید در قبال کار‌های انجام شده و نشده خود پاسخگو باشند، افزود: توفیق در مدیریت کرونا با همه پیچیدگی‌هایی که دشمن در این راه برای کشور ایجاد کرد، یکی از اتفاقات مثبت بود که باید آن را دنبال کرد.

وحیدی: مسیر پیشرفت کشور از مسیر دولت اسلامی می‌گذرد

وحیدی ضمن قدردانی از زحمات احمد حسین زادگان در سه سال مدیریت خود در استانداری مازندران، گفت: حالا دیگر وقت آن رسیده برنامه‌های جهشی خود را ارائه کنیم، این انتظار از استاندار جدید می‌رود که یقینا از کسی که سال‌ها در جبهه بوده و از مدیران توانمند کشور است، بر می‌آید.

او افزود: استاندار به تنهایی نمی‌تواند بار مدیریت استان را به دوش بکشد، حالا وقت همکاری ملی است که همه مدیران، نمایندگان و خصوصا ائمه جمعه باید به این مدیر جدید کمک کنند، چون مدیریت منابع و مشکلات نیاز به مشورت و همدلی دارد.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: رهبر بار‌ها گوشزد کرد که مسیر ما مسیر مردم سالاری دینی است که با خوانش متفاوت آن در نظام جمهوری اسلامی، کشور به تعالی خواهد رسید.

در پایان این مراسم، حکم انتصاب آقای سید محمود حسینی پور  به عنوان استاندار جدید مازندران خوانده و این حکم توسط وزیر کشور به وی اهدا شد.