۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آسیب های اجتماعی » اخبار استانی » جامعه » قزوین
  • شناسه : 959
  • ۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲
  • ارسال توسط :
حاشیه نشینی جدی ترین حوزه آسیب اجتماعی است
حاشیه نشینی جدی ترین حوزه آسیب اجتماعی است

حاشیه نشینی جدی ترین حوزه آسیب اجتماعی است

در استان قزوین حاشیه نشینی کم است.

حاشیه نشینی جدی ترین آسیب اجتماعی شهری است و با برنامه ریزی مدون فرهنگی باید برای کاهش پیامدهای آن اقدام کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ، منوچهر حبیبی در نشست مشترک کارگروه تخصصی امور اجتماعی و ارتقا اجتماعی فرهنگی و سلامت که در محل استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: باید با انجام کارهای بیشتر و دوری از موازی کاری و برگزاری کارگروه اجتماعی منظم فعالیت ها از حاشیه به متن بیاید.

وی افزود: در حوزه اقتصادی مشکلات و کمبودها بسرعت دیده می‌شود اما در حوزه فرهنگی و اجتماعی غفلت زیاد است و این تأخیر هزینه‌های زیادی دارد.حبیبی بیان کرد: حاشیه نشینی جدی ترین حوزه آسیب اجتماعی است و برای کاهش چالش‌های آن همه دستگاه‌های فرهنگی، عمرانی و اجتماعی وارد کار شوند.معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ادامه داد: اعتبارات طرح بازآفرینی مناسب است و از محل آن می‌توان برای بازسازی بافت فرسوده و مناطق حاشیه و کاهش آسیب ها اقدام کرد.

وی اظهار کرد: به موقع عمل کردن در حوزه آسیب ها مهم است باید شادابی و سرزندگی مورد توجه قرار گیرد.

حبیبی تصریح کرد: حاشیه نشینی جدی ترین حوزه آسیب های اجتماعی است و چون کنترل و نظارت کم است باید همه وارد کار شوند تا به نتیجه برسیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین یادآور شد: نباید بگذاریم حاشیه نشینی ایجاد شود و اگر بروز کرد باید کنترل شود تا توسعه نیابد.

‌وی افزود: در استان حاشیه نشینی کم است و در قزوین و اقبالیه دیده می‌شود که براحتی قابل کنترل است و با اعتبارات محدودی که داریم می‌توانیم برای کاهش آسیب ها استفاده کنیم.

حبیبی اظهار کرد: هر دستگاهی تلاش کند وظیفه خود را انجام دهد و در کار دیگران دخالت نشود و در حوزه مهد کودک‌ها متولی فقط بهزیستی است و به عنوان دستگاه تخصصی باید تربیت و نگهداری کودکان را انجام دهد.