۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بوشهر » رسانه ها
  • شناسه : 19598
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
  • ارسال توسط :
جهان کنونی، جهان جنگ رسانه‌ای است
جهان کنونی، جهان جنگ رسانه‌ای است

جهان کنونی، جهان جنگ رسانه‌ای است

در محاسبه قدرت، نقش رسانه از فناوری نظامی هم بالاتر و اثرگذارتر است .

رئیس مرکز بسیج رسانه ملی گفت: حمایت همه جانبه از جبهه فرهنگی انقلاب و مقابله رسانه‌ای با توطئه‌های داخلی و خارجی ضروری است.

به گزارش “وقایع خبری” ، محمد مهدی رحمتی در نشست شورای بسیج صدا و سیمای بوشهر اظهار داشت: حمایت همه جانبه از جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ بسیجی در سطح جامعه و مقابله رسانه‌ای با توطئه‌های داخلی و خارجی از اهداف بسیج رسانه ملی است.

وی گفت: مرکز بسیج رسانه ملی در همه عرصه‌های فرهنگی اجتماعی و سیاسی با تولید و پخش برنامه‌های مختلف به دنبال ترویج فرهنگ انقلابی و بسیجی و بصیرت افزایی است و تاکنون آثار فاخری را تولید و از شبکه‌های سراسری و استانی پخش کرده است.

رئیس مرکز بسیج رسانه ملی با قدردانی از همدلی و از هم افزایی موجود در صدا و سیمای مرکز بوشهر، این مرکز را نماد یک مرکز بسیجی موفق در سطح رسانه ملی معرفی کرد.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز اظهار داشت: رسانه در مدیریت جامعه جهانی نقشی راهبردی دارد.

وی افزود: جهان کنونی، جهان جنگ رسانه‌ای است و جهان استکبار به دنبال مدیریت اندیشه و معماری ادراک عمومی از طریق رسانه است.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: در محاسبه قدرت، نقش رسانه از فناوری نظامی هم بالاتر و اثرگذارتر است و باید بازکاوی و محاسبات نوین از جایگاه رسانه‌ای داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به ضرورت ایجاد جبهه مقاومت رسانه‌ای گفت: رسانه ملی و صدا و سیمای مرکز بوشهر از پیشگامان جهاد و مقاومت رسانه‌ای است و عملکرد آن در ترویج فرهنگ بسیجی و حفظ ارزش‌های دینی و انقلابی، عملکردی خوب، جهادی و اثرگذار بوده و هست.