۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی
  • شناسه : 4552
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
  • ارسال توسط :
جهاد امروز شکستن بن بست ها در خدمت به مردم است
جهاد امروز شکستن بن بست ها در خدمت به مردم است

جهاد امروز شکستن بن بست ها در خدمت به مردم است

سلامت اداری و رعایت ضوابط و مقررات در عملکرد کارکنان کمیته امداد امام (ره) استان مورد تأیید قرار گرفت

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: امروز باید با توجه به فشارهای دشمن تلاش کنیم تا عرصه های خدمت به مردم را به صورت شایسته و روان تر به مردم عرضه کنیم و جهاد خط شکنی جبهه ها را با شکستن بن بست های اداری استمرار دهیم.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد؛ مجید مومنی به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در جمع کارکنان کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: بار دیگر سلامت اداری و رعایت ضوابط و مقررات در عملکرد کارکنان استان مورد تأیید قرار گرفت.

وی ادامه داد: طی روزهای اخیر نتیجه بازرسی سازمان بازرسی استان از کمیته امداد استان قزوین منتشر شد و امروز نیز دیوان محاسبات مهر تأیید دیگری بر اقدامات زد و سلامت اقدامات مختلف کمیته امداد قزوین را تأیید کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: آنچه همواره مورد تأکید بوده و هست رعایت ضوابط و مقررات شرعی و جدیت در رعایت موازین شرعی در همه ابعاد کار است.

وی افزود: خداوند سبحان را شاکریم که این جهات در این نهاد رعایت شده و کارکنان اداره کل کمیته امداد استان قزوین با اقدامات شایسته خود، برگ زرین دیگری در صفحات عملکرد خود به ثبت رساندند.

مومنی تصریح کرد: این روزها اگرچه یاد دفاع مقدس را گرامی می داریم ولی جهاد همچنان ادامه دارد و پایان نیافته، البته سنگر تغییر کرده چراکه دشمن می خواهد سفره مردم را کوچک کرده و نظام اسلامی و مردمی را از پشتیبانی مردمی تهی کند در نتیجه جهاد امروز ما خدمت بیشتر و بهتر به مردم است.

وی عنوان کرد: امروز باید با توجه به فشارهای دشمن تلاش کنیم تا عرصه های خدمت به مردم را به صورت شایسته و روان تر به مردم عرضه کنیم و جهاد خط شکنی جبهه ها را با شکستن بن بست های اداری استمرار دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: برای کمیته امداد که نام امام خمینی (ره) بر تارک آن می درخشد، سلامت اداری امری طبیعی و بایسته است، آنچه لازم است برای آن بیشتر تلاش کنیم افزایش سطح کمی و کیفی خدمات است.

وی تأکید کرد: امروز امدادگران در اغلب مناطق دوردست حضور دارند و به اذعان دوست و دشمن خدمت امدادگران در اقصی نقاط جغرافیایی به محرومان ادامه دارد که همین گام ها دوستان انقلاب را شاد و دشمنان را سرافکنده و مأیوس می کند.

مومنی یادآورشد: ارتقای خدمت به محرومان و فقرزدایی پایدار باید به واسطه سیاست توانمندسازی استمرار یابد چراکه در سایتس توانمندسازی عزت و کرامت مددجو حفظ می شود و مددجو با توانمندی به فرد موثر و مفیدی در جامعه تبدیل خواهد شد.