۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 11671
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۸:۵۶
  • ارسال توسط :
جمع آوری ۲۷۰ میلیون تومان کمک نقدی- توزیع پنج هزار بسته غذایی
جمع آوری ۲۷۰ میلیون تومان کمک نقدی- توزیع پنج هزار بسته غذایی

جمع آوری ۲۷۰ میلیون تومان کمک نقدی- توزیع پنج هزار بسته غذایی

از ابتدای اجرای رزمایش بخشش ایرانیانبیش از 270میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده است

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: از ابتدای اجرای رزمایش بخشش ایرانیان تاکنون ۲۷۰میلیون و ۲۳۷ هزار تومان کمک نقدی و غیرنقدی جمع آوری و برای محرومان هزینه شده همچنین پنج هزار و ۹۰ بسته غذایی و غذای گرم میان نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش ” وقایع خبری ” به نقل از کمیته امداد؛ فرزاد فرهادی در تشریح آخرین اقدامات انجام شده در اجرای رزمایش بخشش ایرانیان بیان کرد: “رزمایش بخشش ایرانیان” عنوان طرح لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان است که برای رسیدگی به نیازمحرومان راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: جریان رسیدگی به حال محرومان در جامعه جاری و ساری است ولی با توجه به مسائل و مشکلات اقتصادی ناشی از “کرونا ویروس”، این طرح در پاسخ به ندای رهبری اجرایی شد تا با رزمایشی جهادی، برای خدمت به نیازمندان گانم برداریم.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: درطرح  رزمایش بخشش ایرانیان علاوه بر ممدجویان این نهاد سایر افرادی که به واسطه شرایط “کرونا ویروس”کسب وکارشان دچار تعطیلی ویا اختلال شده،مورد حمایت ومساعدت قرار می گیرند.

وی افزود: از ابتدای اجرای رزمایش بخشش ایرانیان تاکنون ۲۷۰میلیون و ۲۳۷ هزار تومان کمک نقدی و غیرنقدی جمع آوری و برای محرومان هزینه شده همچنین پنج هزار و ۹۰ بسته غذایی و غذای گرم میان نیازمندان توزیع شده است.

فرهادی اعلام کرد: اقشار مختلف مردم نیکوکاربرای مشارکت در این رزمایش اعلام آمادگی کرده و به روش های مختلف در این رزمایش مشارکت داشته اند به طوری که تا کنون (هفتم اردیبهشت) طبخ و توزیع سه هزار و ۸۹۲ غذای گرم در ۱۱ آشپزخانه مهدوی اجرایی شده است.

وی توضیح داد: تاکنون در قزوین، ضیاء آباد، اقبالیه، بوئین زهرا، دشتابی و خرمدشت هر کدام یک آشپزخانه ودر آبیک پنج آشپزخانه فعالیت خود را برای طبخ غذا اغاز کرده اند که پیش بینی می کنیم تااخر ماه مبارک رمضان مجموع غذاهای طبخ شده و بسته های مواد غذایی توضیع شده به ۳۱۳ هزار پرس وبسته برسد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین خاطر نشان کرد: نیکوکاران اسفرورین  235 هزار تومان کمک نقدی، مردم خیّر تاکستان با کمک به توزیع ۲۸۶ بسته مواد غذایی و ۲۰۰ هزار تومان کمک نقدی و ۸۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان کمک غیرنقدی در این طرح مشارکت داشته اند.

وی تصریح کرد: در الموت غربی توزیع ۱۵۰ بسته مواد غذایی و کمک نقدی ۱۵ میلیون تومانی، در

البرز توزیع ۸۰ بسته مواد غذایی توسط مردم در کنار کمک چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک غیرنقدی، در الموت شرقی توزیع ۳۰ بسته مواد غذایی با مشارکت مردم و جمع آوری چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک غیرنقدی و توزیع ۴۰ بسته مواد غذایی و دریافت هشت میلیون تومان کمک غیرنقدی رامندی ها به ثبت رسیده است.

فرهادی اظهار کرد: مردم طارم سفلی تاکنون در توزیع ۷۴ بسته مواد غذایی و اهدای ۱۴میلیون و ۴۵۴ هزار و ۱۰۰ تومان کمک غیرنقدی، مردم نیکوکارقزوین در توزیع ۳۵۰ بسته مواد غذایی و اهدای پنج میلیون تومان کمک نقدی و۶۵ میلیون تومان کمک غیرنقدی، در اقبالیه نیکوکاران در توزیع ۵۰ بسته مواد غذایی و جمع آوری ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک غیرنقدی، در شال نیز مردم خیّر در توزیع ۲۰ بسته مواد غذایی، کمک نقدی پنج میلیون تومانی و چهار میلیون تومان کمک غیرنقدی مشارکت کردند.

وی گفت: نیکوکاران بوئین زهرا در توزیع ۵۰ بسته مواد غذایی و کمک نقدی یک میلیون تومانی، خیّران دشتابی ۸۹۱ هزار تومان کمک نقدی و یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان کمک غیرنقدی، در

خرمدشت نیز توزیع ۸۰ بسته مواد غذایی، سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان کمک نقدی و ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک غیرنقدی و در آبیک توزیع ۵۱ بسته مواد غذایی و جمع آوری کمک غیرنقدی به مبلغ ۲۴ میلیون تومان توسط خیّران انجام شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند برای مشارکت در رزمایش بخشش ایرانیان با مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و از طریق کد مهربانی#۱* ۰۲۸*۸۸۷۷* کمک های خود را اهداء کنند.