۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 5350
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵
  • ارسال توسط :
با حضور پر رنگ مردم انتخابات پر شور دیگری رقم خواهیم زد
با حضور پر رنگ مردم انتخابات پر شور دیگری رقم خواهیم زد

با حضور پر رنگ مردم انتخابات پر شور دیگری رقم خواهیم زد

انتخابات برای داوطلبان از آذرماه امسال و برای دست اندرکاران از اردیبهشت ماه سال قبل آغاز شده است

جلسه هماهنگی کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ظهر دوشنبه با حضور مدیران برخی رسانه ها در استانداری قزوین تشکیل شد.  

حسین بی نیاز، رییس اداره روابط عمومی استانداری قزوین در این جلسه گفت: انتخابات این دوره از حساسیت و ویژگی خاصی برخوردار بوده و عرصه بروز و ظهور سرنوشت سیاسی مردم کشور است.  

وی بیان کرد: در سالهای گدشته هم در هر دوره انتخابات باشکوهی را شاهد بودیم و علیرغم تبلیغات دشمنان که همواره تلاش کرده اند تا مشارکت مردم کم رنگ باشد با درک بالای مردم حضور پور شوری را شاهد بوده ایم.

دیرکل روابط عمومی استانداری قزوین یادآورشد: دشمنان با استفاده از ابزارهای رسانه ای و تبلیغی مدتهاست تلاش می کنند تا القا کنند که به دلیل تورم و مشکلات اقتصادی امسال انتخابات سردی در پیش داریم اما این ملت را نشناخته اند و در تحلیل شرایط دچار اشتباه شده اند و ما به یاری خداوند بار دیگر با حضور پر رنگ مردم انتخابات پر شور دیگری رقم خواهیم زد.  

محمد نوروزی ، نماینده مدیرکل سیاسی استانداری قزوین هم در این جلسه گفت : تاکنون ۷ جلسه ستاد انتخابات در استان و سه شهرستان برگزار شده و تلاش می کنیم این نشست ها در سایر شهرستانها توسط فرمانداران هم تشکیل شود.  

وی بیان کرد: این انتخابات برای مردم شاید فقط در تاریخ دوم اسفند اهمیت داشته باشد و حضورشان در آن روز کلیدی است اما برای داوطلبان از آذرماه امسال و برای دست اندرکاران از اردیبهشت ماه سال قبل آغاز شده است و تلاش شده بستر فعالیتهای قانونی مهیا شود.

نوروزی نقش رسانه ها در اطلاع رسانی را بسیار مهم ارزیابی کرد و خواستار همکاری همه خبرگزاری ها، مطبوعات،  رسانه ملی و پایگاههای خبری در آگاهی بخشی عمومی بویژه در انتخاب افراد شاخص و توانمند برای راه یابی به مجلس شد.

در این جلسه اعضا دیدگاه های خود را در خصوص تهیه گزارش هایی از ملاک انتخاب نامزدهای توانمند، متخصص و کارآمد، در رسانه ها، راه اندازی سایت ویژه اطلاع رسانی انتخابات، ساخت اینفو موشن از فعالیتها و اهمیت داشتن صلاحیت نامزدها، اطلاع رسانی متمرکز و دقیق، بارگذاری خبرها از سوی ستاد، رصد اخبار و فعالیت های اطلاع رسانی، پیش بینی مکانی با طراحی ستاد انتخابات برای مصاحبه های خبری مسئولان، مطرح کردند.

همچنین توجه به رسالت مهم رسانه ها در آگاهی بخشی بموقع، معرفی شایستگی های مورد نیاز افراد برای راهیابی به مجلس،  استفاده از کارشناسان بی طرف و قوی برای اطلاع رسانی، آشنایی با تخلفات انتخاباتی و دادن شاخص و الگو برای انتخاب از دیگر نکاتی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.