۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رسانه ها » فرهنگ عمومی » قزوین
  • شناسه : 10909
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
  • ارسال توسط :
جشن گلریزان پرشور برگزار خواهد شد
جشن گلریزان پرشور برگزار خواهد شد

جشن گلریزان پرشور برگزار خواهد شد

از سال گذشته تا کنون با کمک خیرین ۲۱۰ نفر از زندان آزاد شدند

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: با وجود شیوع ویروس کووید ۱۹ جشن گلریزان در استان قزوین مانند گذشته پرشور برگزار خواهد شد.

جلسه ستاد دیه ظهر چهارشنبه با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز، و اعضای ستاد دیه استان در سالن جلسات دادگستری استان قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام نورالله قدرتی در این جلسه گفت: اگرچه سال ۹۸ با حادثه تلخ ویروس کرونا پایان گرفت، اما این حادثه موجب افزایش هرچه بیشتر همدلی، وحدت و خلاقیت در مدیریت امور کشور شد.

رئیس کل دادگستری قزوین در ادامه افزود: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی است تا هم از فیوضات الهی این ماه بهرمند شویم و هم با کار خیر و با کمک‌های مالی خود موجبات آزادی تعدادی محکوم مالی و محکوم جرایم غیر عمد را فراهم نمائیم، از این طریق رضایت الهی جلب شده و از اجر و پاداش خداوند بهرمند می‌شویم.

وی افزود: به لطف الهی همه ساله جشن گلریزان پرشورتر و با حضور خیرین بیشتری برگزار و این استقبال موجب تداوم برگزاری این جشن‌ها در استان شده است.

حجت الاسلام قدرتی گفت: امسال تلاشمان بر این است که بتوانیم به تناسب تعداد شهرستان‌های استان، شش جشن گلریزان برگزار کنیم تا با کمک‌های بیشتر خیرین مقدمات و موجبات آزادی زندانیان را فراهم کنیم.

مقام ارشد قضائی استان اذعان نمود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، صدا و سیما و فضای مجازی در برگزاری جشن‌های گلریزان حضور پررنگ‌تری خواهند داشت.

وی در رابطه با برنامه‌های پیشنهادی دستگاه قضائی در راستای برگزاری جشن گلریزان گفت: امسال تهیه و تکثیر بروشور، نصب بنر در سطح شهرها، ارسال پیامک و دعوت نامه به خیرین، سخنرانی اعضای هیئت امنا در صدا و سیما، زیر نویس در شبکه تلویزیون استان، داشتن جلسه با نهادها و مؤسسات خیریه، دعوت از دستگاه‌های تأثیر گذار همچون کمیته امداد امام (ره) و اداره اوقاف و ارسال دعوت نامه به کلیه ادارات کل استان را در دستور کار داریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از سال گذشته تا کنون با کمک خیرین ۲۱۰ نفر از زندان آزاد شدند که از این تعداد ۱۳ زن و ۱۹۷ مرد هستند که جز محکومین جرایم مالی غیر عمد بودند.