۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استان ها » فرهنگ و هنر » قزوین
  • شناسه : 2061
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
  • ارسال توسط :
جشنواره مطبوعات استان قزوین برگزار نمی شود
جشنواره مطبوعات استان قزوین برگزار نمی شود

جشنواره مطبوعات استان قزوین برگزار نمی شود

هزینه برگزاری یک جشنواره در اندازه روزنامه نگاران استان قزوین بسیار بالا است.

به دلیل عدم تامین بودجه و مشکلات مالی جشنواره مطبوعات استان قزوین امسال برگزار نمی شود .

جابر خرم نیا ، رییس هیات مدیره خانه مطبوعات استان قزوین با بیان خبر فوق به خبرنگار ” وقایع خبری ” افزود: با توجه به گذشت قریب به یکماه از جشنواره مطبوعات سال گذشته که در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزارشد ، هنوز موفق به پرداخت بدهی ها نشده ایم .

وی افزود: سال گذشته سازمان و نهادهای خصوصی و دولتی همچون دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین ، نمایندگی شرکت سایپا ، مخابرات قزوین ، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین و شهرداری قزوین در برگزاری جشنواره مطبوعات با خانه مطبوعات استان قزوین همکاری داشتند که مجددا از آنان تشکر می کتنم .

رییس هیات مدیره خانه مطبوعات استان قزوین گفت: متاسفانه مدیرکل محترم سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی موافق برگزاری جشنواره مطبوعات سال۹۷ نبود تا آن جا که سفر معاون محترم مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که میهمان ویژه جشنواره بودند را لغوکرد.

خرم نیا در پایان نگاه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را به خانه مطبوعات و رسانه ها مثبت ارزیابی کرد و افزود: هزینه برگزاری یک جشنواره در اندازه روزنامه نگاران استان قزوین بسیار بالا است و متاسفانه مشکلات مالی این اداره کل اجازه آن را نمی دهد که بتوانیم امسال هم این جشنواره را در مردادماه سالجاری برگزار کنیم .