۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 12544
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۸:۴۷
  • ارسال توسط :
جشنواره رسانه‌ای سیمرغ‌های سپیدبال هم زمان با روز قلم برگزارمی شود
جشنواره رسانه‌ای سیمرغ‌های سپیدبال هم زمان با روز قلم برگزارمی شود

جشنواره رسانه‌ای سیمرغ‌های سپیدبال هم زمان با روز قلم برگزارمی شود

کرونا و امیدبخشی به جامعه با 46 اثربیش ترین حجم از محورهای جشنواره را شامل می شوند.

جشنواره رسانه‌ای سیمرغ‌های سپیدبال چهاردهم تیرماه و هم زمان با روز قلم در قزوین برگزارمی شود .

سرهنگ محمد کشاورز ، رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین با بیان خبر فوق به خبرنگار” وقایع خبری ” گفت : تبیین و بیان فداکاری‌ها و جان‌فشانی‌های پزشکان ، پرستاران و کارکنان درمانی استان قزوین از یک سو و قدردانی از تلاش‌های خبری و اطلاع رسانی اصحاب رسانه در شرایط شیوع ویروس کرونا و فعالیت های صورت گرفته آنان در رزمایش کمک مومنانه از جمله اهداف برگزاری جشنواره رسانه‌ای سیمرغ‌های سپیدبال است .

وی با اشاره به استقبال قابل توجه و خوب اصحاب رسانه استان از برگزاری این جشنواره  تصریح کرد :  در این جشنواره ۷۶ خبرنگار استان قزوین با ارسال  236 اثراز خود به رقابت خواهند پرداخت و آثار آنان از سوی داوران استانی داوری خواهد شد .

سرهنگ کشاورز افزود :۵۰ اثر در قالب خبر ، ۲۴ اثر در قالب یادداشت و مقاله ، ۶۶ اثر در قالب گزارش ، ۵۳ کلیپ خبری ، ۲۵ عکس خبری ، ۲ اینفو گرافی و ۱۶ اثر در قالب های متفرقه به دبیرخانه ارسال شده است.

رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین ادامه داد: کرونا و امیدبخشی به جامعه با ۴۶ اثر و کرونا و آگاهی بخشی به جامعه با ۴۲ اثر بیش ترین حجم از محورهای جشنواره را شامل می شوند.

رییس بسیج رسانه استان قزوین با بیان این که جشنواره رسانه‌ای « سیمرغ‌های سپیدبال » به همت و پشتیبانی استانداری قزوین، دانشگاه علوم پزشکی، سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج)، شهرداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات، انجمن صنفی کارگری روزنامه‌نگاران و سازمان بسیج رسانه استان قزوین برگزار می‌شود تصریح کرد : علاوه بر تقدیر از برگزیدگان آثار ، شورای اطلاع رسانی استان هم از سه رسانه ای که بیش ترین اثر را از نظر محتوای کمی و کیفی منتشر کرده باشند ، با اهدا جایزه نقدی ده میلیون ریالی تقدیر خواهد کرد .