۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » فرهنگ و هنر » فعالیتهای دینی » قرآن » قزوین » مساجد » هنرهای تجسمی
  • شناسه : 11473
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
  • ارسال توسط :
جشنواره خلوت گزیدگان در قزوین برگزار می شود
جشنواره خلوت گزیدگان در قزوین برگزار می شود

جشنواره خلوت گزیدگان در قزوین برگزار می شود

نتایج این جشنواره ۲۰ خرداد ماه اعلام می‌شود و به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام علی رمضانی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری در فضای مجازی با عنوان خلوت گزیدگان و با موضوع ماه مبارک رمضان در بخش‌های «قرائت قرآن»، «دعا و نیایش خوانی»، «شعر»، «نقاشی»، «خوشنویسی» و «عکس» برگزار خواهد شد.

او اضافه کرد: نیایش در تنهایی، نیایش و خانواده، توسل، تضرع و خشوع به درگاه خداوند، مواسات و همدلی مومنانه، نوعدوستی و همراهی اجتماعی (با نگاه ویژه به موضوع کرونا)، قرآن هدایتگر و نجات بخش بشریت، قصه‌ها و آموزه‌های قرآنی، میلاد امام حسن مجتبی (ع)، لیالی قدر، شهادت حضرت علی (ع) و عید سعید فطر محور‌ها و موضوعات جشنواره خلوت گزیدگان است.

حجت الاسلام رمضانی اعلام کرد: بخش‌های «قرائت قرآن» و «دعا و نیایش خوانی» این جشنواره مختص آقایان در گروه سنی زیر ۱۴ سال و بالای ۱۴ سال است، بخش نقاشی هم مختص این گروه سنی است.

به گفته او، بخش خوشنویسی محدودیت سنی ندارد و کلیه خوشنویشان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و این بخش در ۲ رشته نستعلیق و شکسته نستعلیق برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا ۱۰ خرداد ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند که برای این منظور ۲ روش ارسال اثر در نظر گرفته شده است که یک روش مراجعه به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به آدرس GHAZVIN.FARHANG.GOV.IR و تکمیل فرم و بارگذاری اثر است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: در روش دیگر انتشار اثر با #رمضان- در- خانه در یکی از شبکه‌های اجتماعی و ارسال لینک آن به همراه نام، نام خانوادگی و شماره تماس به صفحه اینستاگرام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرس WWW.INSTAGRAM.COM/QAZVIN.ERSHAD.OFFICIAL است.

او خاطر نشان کرد: نتایج این جشنواره ۲۰ خرداد ماه اعلام می‌شود و به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.