۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بسیج » رسانه ها » فرهنگ و هنر » قزوین
  • شناسه : 5842
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۹:۴۱
  • ارسال توسط :
جشنواره ابوذر: گفتمان سازی آرمان های انقلاب و منویات رهبری
جشنواره ابوذر: گفتمان سازی آرمان های انقلاب و منویات رهبری

جشنواره ابوذر: گفتمان سازی آرمان های انقلاب و منویات رهبری

بیست و یکم دی ماه آثار برتر و منتخب اعلام و از خالقان آثار تقدیر خواهد شد .

سازمان بسیج رسانه استان قزوین جشنواره ابوذر را در مسیر گفتمان سازی آرمان های انقلاب و منویات رهبری معظم انقلاب ؛ حضرت آیت الله خامنه ای برگزار می نماید.

به گزارش ” وقایع خبری ” ، محمد کشاورز ، رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین با اعلام این خبر افزود : توسعه ، تعمیق و نهادینه سازی گفتمان انقلاب اسلامی ، تولید محتوای مورد انتظار جشنواره توسط رسانه ها ، تحول در محتوای رسانه ها با محوریت های جشنواره ، ایجاد فرصت نقش آفرینی برای بسیجیان رسانه ای دغدغه مند ، تربیت کادر خبری فنی استاندارد و بسیجی ، حساس کردن مسوولان برای حل معضلات و آسیب های اجتماعی ، جریان سازی رسانه ای برای ارائه راهکارها و شناسایی افراد رسانه ای دارای مهارت و توانمند برای تولید محتوای گسترده برای رسانه های سراسری از اهداف جشنواره ” ابوذر ” است .

این مقام مسوول رونق تولید ، اقتصاد مقاومتی و موضوعات اجتماعی را از محورهای جشنواره اعلام کرد و گفت : تیتر ، خبر ، گزارش ، عکس خبری ، یادداشت ، مقاله و چند رسانه ای مشتمل بر صفحه آرایی ، کاریکاتور ، کلیپ ، گزارش تصویری ، اینفوگرافیک و موشن گرافیک از بخش های جشنواره ابوذر است .

کشاوز با اشاره به این نکته که داوری آثار در هربخش از سوی داوران خارج از استان انجام خواهد شد، تصریح کرد : آثار برتر در هر بخش به جشنواره کشوری راه خواهند یافت .

رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین مهلت ارسال آثار را تا ۱۵آذرماه اعلام کرد و افزود: بیست و یکم دی ماه آثار برتر و منتخب اعلام و از خالقان آثار تقدیر خواهد شد .

وی در پایان گفت : متقاضیان شرکت در جشنواره باید آثار خود را از طریق سایت سازمان بسیج رسانه استان قزوین به آدرس basijmedia.ir بخش جشنواره ابوذر ارسال نمایند .