۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 23027
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷
  • ارسال توسط :
جزای میلیاردی متخلفین طرح ضیافت ماه مبارک رمضان
جزای میلیاردی متخلفین طرح ضیافت ماه مبارک رمضان

جزای میلیاردی متخلفین طرح ضیافت ماه مبارک رمضان

با توجه به شیوع کرونا با واحدهای صنفی که تخلفات بهداشتی داشتند بلافاصله برخورد جدی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: میزان محکومیت واحدهای متخلف در ماه مبارک رمضان بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بوده است.

به گزارش “وقایع خبری” به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین هوشنگ محمدی گفت: از آغاز ماه مبارک رمضان تدابیر خاصی که از قبل برای نظارت بر بازار استان قزوین اندیشیده شده بود به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: در این راستا ۸۷ مورد اکیپ گشت مشترک، متشکل از رئیس شعبه سیار و نماینده اجرای احکام تعزیرات حکومتی، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه‌های نظارتی ذی ربط، بازرسی و نظارت ویژه ای را به طور گسترده در سطح استان آغاز کردند.

وی اضافه کرد: بیشترین بازرسی‌ها ازکالاهای اساسی مورد نیاز مردم از جمله مرغ، روغن، قنادی‌ها (زولبیا و بامیه)، مراکز عرضه حلیم و آش، پزندگی ها و همچنین رستوران‌ها و مراکز بین راهی انجام شده و در حال حاضر ۴۵۷ پرونده دراین خصوص تشکیل و رسیدگی شد.

محمدی تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا با واحدهای صنفی که تخلفات بهداشتی داشتند بلافاصله برخورد جدی شد همچنین حضور در جلسات با دستگاه‌های متولی تنظیم بازار، استقرار شعب ویژه رسیدگی طرح ضیافت و اختصاص شعبه ویژه جهت رسیدگی به پرونده‌های مهم طرح ضیافت خارج از نوبت از جمله اقدامات شایان ذکر می‌باشد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی قزوین با بیان اینکه میزان محکومیت واحدهای متخلف بیش از یک میلیاردو ۷۰۰ ملیون ریال بوده است، عنوان کرد: این بازرسی‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان به طور ویژه در دستور کار تعزیرات حکومتی استان قزوین قرار داشت و بعد از ماه مبارک رمضان نیز به فراخور وضعیت، گشت‌های مشترک با سازمان‌های متولی امر بازرسی توسط تعزیرات حکومتی در سطح استان به صورت مستمر برگزار می‌شود.