۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » سپاه
  • شناسه : 17718
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۱۷
  • ارسال توسط :
جزئیات دقیق نحوه شهادت شهید فخری‌زاده تشریح شد
جزئیات دقیق نحوه شهادت شهید فخری‌زاده تشریح شد

جزئیات دقیق نحوه شهادت شهید فخری‌زاده تشریح شد

سر تیم محافظ شهید به دلیل اینکه خود را روی شهید فخری زاده انداخته بود ۴ تیر می‌خورد.

وقایع خبری – سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم روز دانشجو در دانشگاه تهران جزئیات نحوه شهادت شهید فخری زاده را تشریح کرد.

سردار فدوی در آیین روز دانشجو که در دانشگاه تهران با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان، افزود : ۱۱ پاسدار همراه شهید فخری زاده به عنوان تیم حفاظتی بودند، اما انفجار نیسان برای از بین بردن مجموعه تیربار بود.

جزئیات دقیق نحوه شهادت شهید فخری‌زاده

  جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: بررسی کردیم و دیدیم که تیربار ماهواره‌ای و آنلاین کنترل می‌شد و تروریستی در صحنه نبوده و ۱۳ تیر از تیربار شلیک شده است؛ تیربار با دوربین پیشرفته روی چهره شهید فخری زاده زوم بوده است و از هوش مصنوعی کمک گرفته بودند.
به گفته سردار فدوی، این تیربار فقط روی چهره شهید فخری زاده متمرکز بوده است و همسر شهید با وجود اینکه در فاصله ۲۵ سانتی متری شهید بوده، تیر نخورده است.
وی افزود: سر تیم محافظ شهید به دلیل اینکه خود را روی شهید فخری زاده انداخته بود ۴ تیر می‌خورد.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: باید توجه داشت که فردی از دشمنان در صحنه نبوده است تا به محافظان شلیک کند و از ۱۳ تیر تیربار ۴ تا ۵ تیر به شهید فخری زاده برخورد می‌کند که یکی از تیر‌ها به کمر شهید فخری زاده برخورد می‌کند و شهید فخری زاده بر اثر قطع نخاع و خونریزی تا رسیدن به بیمارستان بقیه الله به شهادت می‌رسد.

مراسم روز دانشجو در دانشگاه تهران عصر یکشنبه با حضور آقایان سعید جلیلی نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی و سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.