۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 14575
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۸:۰۳
  • ارسال توسط :
جزئیات جدید از پرونده تاج و قرارداد  ویلموتس
جزئیات جدید از پرونده تاج و قرارداد  ویلموتس

جزئیات جدید از پرونده تاج و قرارداد ویلموتس

این قرارداد از مصادیق قرارداد‌های ترکمنچای بوده است.

رئیس سازمان بازرسی گفت:قرارداد ویلموتس از مصادیق قراردادهای ترکمنچای بوده که حتی مالیات آن را فدراسیون فوتبال برعهده گرفته بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه مراسم رونمایی از سامانه گزارشگران فساد و در جمع خبرنگاران با اشاره به قرارداد و نامه دادسرا و سازمان بازرسی به تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال برای معرفی اموال خودش برای جبران خسارت قرارداد ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: درخواستی ارسال نشده است شاید خود دادسرا این کار را کرده باشد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: از همان اول حسب گزارش‌ها اطلاعاتی پیدا کردیم و در همان روز‌های اول به قرارداد ورود پیدا کردیم و پس از بررسی اشکالات قابل توجهی از نظر شکلی و ماهوی در قرارداد دیدم.

حجت الاسلام والمسلمین درویشیان بیان کرد: در این رابطه به تفصیل بازرس مربوطه گزارشاتی را ارائه کرده‌ است و شاید بتوان گفت این قرارداد از مصادیق قرارداد‌های ترکمنچای بوده است. حتی مالیاتی که معمول است که خود آن شخص ذینفع پرداخت کند را هم فدراسیون فوتبال بر عهده گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین درویشیان گفت: خود این افراد هم بدهی‌های مالیاتی بسیاری داشتند و پول آن را هم چون خودشان نداشته اند از جای دیگری قرض کرده‌اند این میزان قرارداد به این شکل که با این میزان اشکالات آن هم بدون رعایت تشریفات قانونی بررسی شده است و گزارشات آن آماده است و به زودی گزارش آن منعکس می شود.